Voittaminen alkaa aloituksesta

Robin Sharma on yksi maailman vaikuttavimmista johtajuuden ja henkilökohtaisen elämänhallinnan asiantuntijoista. Hänen uutuus 5 AM Club -kirja on juuri ilmestynyt suomeksi.

Robin Sharma on arvostettu johtajuusvalmentaja, elämänhallinnan asiantuntija, luennoitsija ja kirjailija. Hän on aiemmin työskennellyt asianajajana. Sharma on kirjoittanut useita elämänhallinnan kirjoja, joista tunnetuin on Munkki joka myi Ferrarinsa. Sharman kirjoja on käännetty yli yhdeksällekymmenelle kielelle.

Sharma aloitti aamurutiininsa eli 5 AM -metodin kehittelyn jo kaksikymmentä vuotta sitten, ja se on auttanut lukuisia hänen asiakkaitaan saavuttamaan tavoitteensa ja parantamaan elämänlaatuaan.

Tarinamuotoon kirjoitetussa 5 A Club - ota aamut haltuun, kohenna elämääsi -kirjassaan Sharma antaa käytännönläheisiä neuvoja siihen, miten jokainen voi löytää oman menestyksensä salaisuuden aamun varhaisista tunneista. Sharman menetelmä hyödyntää mindfulness- ja meditaatio-tekniikoita ja se auttaa todistetusti vähentämään stressiä, lisäämään tuottavuutta, parantamaan keskittymistä ja ennen kaikkea, voimaan paremmin.

5 AM CLUB pähkinänkuoressa
  • Käytä aamun ensimmäiset maagiset tunnit hyväksesi ja luo perusta terveellisemmälle, vähemmän stressaavalle ja energisemmälle elämälle
  • Vaiheittaisen menetelmän avulla löydät aikaa liikkua, meditoida ja kehittää itseäsi
  • Vapauttaa uovuutta ja parantaa keskittymistä
  • Vaali unelmiasi ja suojele itseäsi digimaailman häiriöiltä, voit löytää yhteyden itseesi ja kukoistaa

Robin Sharma
5 AM CLUB - ota aamut haltuusi, kohenna elämääsi
Suomentaja: Timo Utterström
Ilmestymiskuukausi: elokuu 2019

Haastattelupyynnöt ja lisätiedot:
Sari Tuomaala, Sales & Marketing Manager
sari.tuomaala@harpercollins.fi, 044 9876 989

• Taide, kulttuuri, viihde

• 5 am club
  • tietokirja
  • harpercollins nordic
  • kirjallisuus
  • robin sharma

HarperCollins on yksi maailman suurimmista kirjakustantamoista, jonka laaja englanninkielinen julkaisutoiminta kattaa kaunokirjallisuutta, lastenkirjoja, keittokirjoja, terveyteen liittyvää kirjallisuutta ja elämäkertoja.

Kustantamo on perustettu vuonna 1817 ja se on julkaissut teoksia monilta maailmankuuluilta kirjailijoilta, joista useille on myönnetty Nobelin kirjallisuuspalkinto ja Pulitzer-palkinto.

HarperCollins Nordic julkaisee kirjoja Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Julkaisemme ennen kaikkea romaaneja, dekkareita ja trillereitä. HarperCollins Nordic julkaisee teoksia kansainvälisiltä kirjailijoilta, jotka on valikoitu erityisesti pohjoismaisia markkinoita silmällä pitäen. Panostamme myös paikallisiin pohjoismaisiin kirjailijoihin.