SomeWorks on nyt Angelia

Sosiaalisen median toimisto SomeWorks on nyt Angelia – uusi nimi on käytössä saman tien. Uuden nimen ja brändin myötä lisäksi palvelut tulevat uudistumaan kattavammaksi sekä fokusoidummaksi. Angelia on digitaalisen sisältömarkkinoinnin toimisto.

Angelian tärkein missio on viedä asiakkaan viesti eteenpäin – mielenkiintoisesti, raikkaalla tavalla ja oikealle kohderyhmälle. Uskomme 110% sosiaalisen median voimaan, jonka lisäksi äärimmäisen tärkeänä pidämme suunnitelmallisuutta sekä ennen kaikkea – laadukasta sisältöä.

Angelia luo sisältöä, jolla on merkitystä ja mikä inspiroi. Kun sisältö on kohdallaan, pitää sen tavoittaa oikea kohderyhmä – tällöin lopputuloksesta saadaan paras mahdollinen. Rohkeudessa tiimimme lupaa olla Suomen paras.

– Sisällön merkitys kasvaa ennen näkemättömällä tahdilla, koska ihmisten suhtautuminen perinteiseen markkinointiin on murroksessa. Tämä luo brändeille uskomattomia uusia mahdollisuuksia. Kuluttaja haluaa läpinäkyvyyttä ja päättää itse, mitä aktiivisesti kuluttaa. Jotta tämän yleisön huomio saadaan kiinnitettyä, pitää brändien tuottaa sisältöä, joka luo yleisölle aidosti arvoa, kertoo Angelian toimitusjohtaja Lari Raitavuo.

Angelian palveluissa yhdistyvät sisällön konseptointi, tuotanto, mainonta, vaikuttaja- ja viraalimarkkinointi, koulutukset sekä analytiikka.

www.theangelia.com

Lari Raitavuo

lari@helsinking.com

Nella Rahkonen

Tuottaja

nella@helsinking.com

• Yritystoimi

• advertising
  • content marketing
  • social media
  • agency
  • influencer marketing
  • workshop

Which is to say, our top priority is to get your message heard, in an interesting, vivid way. And — this is critical — we want to make sure it gets through to the right people.

We’re 100% convinced of the incredible things social media can achieve. What’s crucial here is to plan ahead meticulously while simultaneously producing top-tier content. We create social media content which gets people talking and inspires them when they least expect it. The key to achieving this is reaching your target audience, at which point the results speak for themselves.

Nella Rahkonen

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Production +358 50 3276625