Henkel esittelee yleiskäyttöisen korjausliimat.

Lehdistötiedote   •   Joulu 03, 2019 07:30 EET

Henkel esittelee yleiskäyttöisen korjausliimat.

VANTAA Henkel Corporationin uusi yleiskäyttöinen LOCTITE® HY 4070 -korjausliima on innovatiivinen tuote omassa luokassaan. Uuteen, patentoituun hybriditeknologiaan perustuvassa tuotteessa yhdistyvät kahden tekniikan parhaat puolet: liitoslujuus, nopea kovettuminen ja kestävyys. Kehittyneen tekniikan ansiosta tuote on riittävän monipuolinen ratkaisemaan monia haasteita ajoneuvojen korjauksessa ja huollossa.

LOCTITE® HY 4070 -liima ylittää kirkkaasti perinteisten liimojen mahdollisuudet ja avaa oven uudenlaisille käyttötavoille ja ratkaisuille. Liima kiinnittyy 60 sekunnissa ja kovettuu 2 minuutissa useimmilla materiaaleilla. Se sopii erityisen hyvin useimpien muovien, muovi-metalliyhdistelmien ja kumien käsittelyyn. Suuttimen käyttöikä on 3–4 minuuttia. Liimaa voidaan käyttää välysten (enintään 5 mm) täyttämisessä erilaisten pintojen välillä. Tärkeä ominaisuus on liiman kyky luoda erittäin luja liitos, joka kestää iskuja ja taivuttamista.

Sen ansiosta liima on ihanteellinen yleiskäyttöinen tuote mm. ajoneuvojen pienissä korikorjauksissa. Yksi tuote sopii monenlaisiin käyttökohteisiin. Tuotteen etiketissä on vain vähän vaaralausekkeita, ja se on turvallisempi kuin monet muut vaihtoehtoiset tuotteet. Tyypillisiä käyttökohteita ovat konepeltien, ajovalojen kiinnikkeiden ja puskurien korjaukset sekä säleikköjen kiinnitys. LOCTITE® HY 4070 -liimaa voidaan käyttää myös syvien naarmujen täyttämiseen kevytmetallivanteissa ennen maalausta.

Yleiskäyttöinen LOCTITE® HY 4070 -korjausliima tarjoaa laatua ja suorituskykyä äärimmäisissä ja haastavissa olosuhteissa. Sen etuihin kuuluu hyvä iskujen, tärinän ja kosteuden kestävyys ja liitoslujuuden nopea kehittyminen, joka mahdollistaa nopeat ja kestävät korjaukset.

Tuote on saatavana 10 ml:n käyttövalmiissa patruunapakkauksessa. Pakkaus sisältää 4 suutinta.