Hitachi Power Tools on nyt HiKOKI POWER TOOLS

Lehdistötiedote   •   Loka 15, 2018 12:13 EEST

Hitachi Kokin ja Hitachi Power Tools Finland Oy:n tuotemerkki vaihtui 1. lokakuuta 2018. Suomen yhtiön uusi nimi on nyt Hikoki Power Tools Finland Oy.

Hitachin 70-vuotisessa historiassa avautui uusi kappale kun Hitachi-konserni myi heinäkuussa 2017 sähkötyökaluihin keskittyneen yrityksensä Hitachi Koki Co., Ltd:n KKR:lle, joka on yksi maailman suurimmista pääomasijoitusrahastoista. Uudeksi nimeksi valikoitui HiKOKI, kunnioittaen yhteistä historiaa Hitachin kanssa. Koki tarkoittaa teollisuuskoneita japaniksi.

HiKOKI edustaa korkeaa laatua ja suorituskykyä, asioita joita yritykseltä on totuttu odottamaan. Muutoksella haluamme viestittää tulevaisuuden mahdollisuuksista ja yrityksen voimakkaasta kasvutavoitteesta. Nimenmuutos ei vaikuta itse tuotteisiin, vaan kyseessä on ainoastaan muutos logoon. Tuotteet pysyvät täsmälleen samoina ja yhtä korkealaatuisina kuin aina ennenkin.

Tuotemerkkimme kivijalka perustuu vuosien kokemukseen ja jatkuvaan akku- ja sähkötyökalujen kehitystyöhön ammattilaisten tarpeisiin. Tältä vahvalta pohjalta jatkamme HiKOKI-tuotemerkin rakentamista.

Lisätietoja:

Jaakko Peltonen
Maajohtaja
E-mail: jaakko.peltonen@hitachi-powertools.fi

Hikoki Power Tools Finland Oy on tavarantoimittaja rakennusteollisuudelle sekä sähkö-, puu-, metalli- ja LVI-alalle. Myymme ja markkinoimme vaativaan ammattikäyttöön suunniteltuja sähkö- ja akkutyökaluja, tarvikkeita, naulaimia sekä kiinnikkeitä. Tuotteitamme voi ostaa jälleenmyyjiemme kautta ympäri Suomea.

Toimipisteemme sijaitsee Lahdessa, jossa myös toimii koneiden huolto. Olemme osa pohjoismaista konsernia, johon kuuluvat emoyhtiö Norjassa sekä tytäryhtiöt Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa.

Kommentit (0)

Kommentti

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/fi/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.