Baba Lybeckille kirjallisuustapahtuma Savoy-teatteriin

Ensimmäisessä tapahtumassa päävieraina ovat presidentti Tarja Halonen ja rouva Tellervo Koivisto.

Toimittaja, tuottaja ja Uutisvuodon ylituomari Baba Lybeck aloittaa uuden kirjallisuustapahtumasarjan Helsingin Savoy-teatterissa. Baba Lybeck, kirja vieköön! -kirjallisuusillat on Kirja Suomi 2017 -juhlavuoden päätapahtuma.

Kirjallisuusilloissa esiintyvät kevään kiinnostavimmat kirjailijat ja elämänkerran julkaisijat. Minkälainen on Suomen tarina tänä päivänä? Mikä tekee meistä erityisiä juuri nyt?

Ilta rakentuu 4-6 kirjailijan vierailusta. Lisäksi ammattinäyttelijät esittävät kirjailijoiden tekstejä. Ilta tulee olemaan yllätyksiä täynnä oleva ainutlaatuinen elämys, jossa lukijat pääsevät heittäytymään tarinan vietäväksi. Jokaisella illalla on oma teemansa, joka liittyy Suomi 100 -juhlavuoteen.

Ensimmäisen tapahtuman esiintyjäkaarti on varsin näyttävä. 18.1. 2017 Savoy-teatterin lavalle astuvat Tellervo Koivisto, Tarja Halonen, Jörn Donner, Anu Partanen ja Petri Tamminen. Tekstejä tulkitsevat näyttelijät Laura Malmivaara ja Taisto Oksanen.

Lisätiedot: blybeck@me.com

Kevään kirjallisuusillat:

18.1.2017 klo 19, Savoy-teatteri

15.2.2017 klo 19, Savoy-teatteri

15.3.2017 klo 19, Savoy-teatteri

Liput: 28/22,50 euroa (sis. palvelumaksut), Lippupiste.fi

Lue lisää: babalybeck.fi ja kirja-suomi.fi

• Media, viestintä

• baba lybeck
  • kirjallisuus
  • kirjallisuustapahtuma
  • suomi100

Pieni Ideapuoti on pr- ja viestintätoimisto, joka suunnittelee ja tuottaa viestinnän sisältöjä. Palveluitamme ovat mm. some-sisällöt, verkkotekstit, tiedotteet, artikkelit, blogikampanjat sekä palveludesign ja sisällönsuunnittelu. Yritys on kolme vuotta vanha ja sen perustaja Tanja Holmberg on toiminut viestinnän ja markkinoinnin parissa eri yrityksissä 20 vuotta. Pienen Ideapuodin asiakkaita ovat matkailu- ja elämysalan yritykset.

Tanja Holmberg

Lehdistön yhteyshenkilö toimitusjohtaja, viestintäkonsultti PR, viestintä, sisällöntuotanto