Vieraat saapuvat vantaalaishotelliin yllättävän läheltä

Heinäkuu tuo perheet Break Sokos Hotel Flamingoon

Suomen suurimmaksi hotelliksi parhaillaan rakentuva Break Sokos Hotel Flamingo on kesällä lomalaisten suosikki. Erityisesti heinäkuussa hotellin käytävillä kipittää ennätyksellisen paljon pieniä jalkapareja. Perheiden aktiivisin lomakausi käynnistyy ennakkovaraustilanteen perusteella heti juhannuksen jälkeen

Vantaan Flamingoon saavutaan yllättävän läheltä. Vapaa-ajan matkailijat tulevat yleisimmin Helsingistä, Vantaalta, Lahdesta, Tampereelta ja Jyväskylästä. Peräti kymmenesosa asiakkaista on pääkaupunkiseudulta. Hotelliyöpyjistä vuositasolla 60 % kuuluu lapsiperhetalouksiin. Lapsiperheiden majoittuminen painottuu viikonloppuihin, koulujen lomakausiin ja jouluun.

Mitä perheet tekevät Flamingossa, hotellinjohtaja Päivi Holappa?

”Flamingo Spa Vesipuisto on tietysti suosittu, uiminen +32-asteisessa kylpylässä toimii säällä kuin säällä. Hohtogolf, elokuvat, keilailu ja seikkailupaikat kuten Megazone, Prison island ja Pikseli virtuaalipuisto kiinnostavat ja uskoisin, että erityisesti perheenäidit ovat kiitollisia viihdekeskuksen ja Jumbon kauppakeskuksen runsaasta tarjonnasta. Yleisesti ottaen Flamingon ja Jumbon kokonaisuus on hyvä ja monipuolinen, sillä se tarjoaa jokaiselle jotakin”, Holappa toteaa.

”Break Sokos Hotel Flamingossa on hyvät, kerrossängyillä varustetut hotellihuoneet ja kylpylään pääsee helposti hotellin hissillä, vaikka kylpytossuissa. Nuoret vieraamme osaavat ottaa ilon irti myös hotellin korkeudesta; 12. kerroksen isossa aulassa kiikaroidaan upeita maisemia ja seurataan lentokoneiden nousuja ja laskuja.”

Kesän jälkeen takaisin kokoussesonkiin

Break Sokos Hotel Flamingon loma-ajan asiakkaista suurin osa on 35–44 -vuotiaita, ja he kuuluvat lapsiperhetalouksiin ja käyttävät hotellissa majoittuessaan keskimäärin 200 euroa rahaa. Kesäsesongin jälkeen on vuorossa vilkas kokous- ja pikkujoulukausi yritysvieraineen. Uusi lasiseinäinen tapahtumatila Eventi sopii erityisen hyvin elämyksellisiin tapahtumiin ja yritysjuhliin.

Break Sokos Hotel Flamingoon on helppo tulla niin omalla autolla kuin julkisilla kulkuneuvoilla. Junamatkustajia palvelee Kehäradan Aviapolis-asema, jolta on 10 minuutin bussimatka perille Flamingoon. Viihdekeskus Flamingosta löytyy maksuttomat pysäköintitilat yli 800 ajoneuvolle.

Lisätietoja: Päivi Holappa, Break Sokos Hotel Flamingo, hotellinjohtaja, puh. 050 306 6644, paivi.holappa@sok.fi

Tanja Holmberg, Pieni Ideapuoti Oy, puh. 050 327 8923, tanja@pieni-ideapuoti.fi

Break Sokos Hotel Flamingo on elämyshotelli Suomen suurimmassa viihdekeskuksessa Vantaalla. Hotelli uudistuu. Keväällä 2019 Vantaalta löytyy Suomen suurin hotelli, joka tarjoaa 500-paikkaisen juhla- ja tapahtumatilan, 12 kokoustilaa sekä 541 hotellihuonetta.

www.sokoshotels.fi/fi/vantaa/sokos-hotel-flamingo

• Matkailu

Alueet

• Uusimaa

Viestintätoimisto Pieni Ideapuoti Oy tuottaa vaikuttavia viestinnän sisältöjä matkailu- ja elämysalan yrityksille.

Tanja Holmberg

Lehdistön yhteyshenkilö toimitusjohtaja, viestintäkonsultti PR, viestintä, sisällöntuotanto