Iceland Airwaves 2012 –festivaalin pääsylippuja vielä saatavissa Icelandair Finlandilta

Vaikka tulevan Iceland Airwaves 2012 –musiikkifestivaalin yleisessä myynnissä olleet liput on jo myyty loppuun, musiikin ystävillä on vielä mahdollisuus ostaa lippuja matkapaketin osana suositulta islantilaiselta lentoyhtiöltä Icelandair.

Icelandair tarjoaa Iceland Airwaves –paketin, joka sisältää meno-paluu -lennot Suomesta ja festivaalipassin.

Artisteja ovat mm. Sigur Rós, Of Monsters and Men, Swans, Ben Frost, Django Django, Ghost Poet, For A Minor Reflection, Kira Kira ja Ólafur Arnalds.

Lisäksi festivaalien aikana järjestetään lukuisia ilmaisia tapahtumia Reykjavikin keskustassa.

Iceland Airwaves –musiikkifestivaalit järjestetään joka vuosi. Festivaaleilla esitellään lupaavia kansainvälisiä ja islantilaisia muusikkoja Islannin ainutlaatuisissa festaritunnelmissa. Ensimmäinen Iceland Airwaves –festivaali järjestettiin 1999 yksityistapahtumana Reykjavikin lentokentän lentokonehallissa. Siitä alkaen festivaalista on muodostunut uuden musiikin tyyssija, jonne kerääntyy satoja festarijuhlijoita, lehtimiehiä ja musiikkiteollisuuden edustajia eri puolilta maailma. David Fricke, Rolling Stone –lehden vanhempi toimittaja, on luokitellut Iceland Airwaves -festivaalin “vuoden musiikkifestivaalikalenterin trendikkäimmäksi pitkäksi viikonlopuksi.”

Iceland Airwaves järjestetään 31. lokakuuta - 4. marraskuuta 2012.

Jos haluat varata Iceland Airwaves 2012 –paketin Icelandairilta, siirry seuraavalle sivustolle: http://www.icelandair.fi/offers-and-bookings/book-packages/package/item572616/Iceland_Airwaves_2012/.

• Taide, kulttuuri, viihde

• iceland airwaves