Icelandairin uusi kohde Edmontoniin, Kanadaan, avataan ensi viikolla

Lehdistötiedote   •   Maalis 04, 2014 14:00 EET

Keskiviikkona 05 maaliskuuta Icelandair avaa uuden reitin Edmontoniin, josta tulee ympärivuotinen kohde. Alunperin reittiä suunniteltiin kausikohteeksi, mutta johtuen sen saamasta positiivisesta vastaanotosta siitä tehtiin heti ympärivuotinen.  Icelandairin reittiverkosto tulee olemaan, vuonna 2014, kattavin koko yhtiön historiassa.  Kohteita on myös eniten, yhteensä 38, joista 9 on Skandinaviassa/Suomessa sekä 12 Pohjois-Amerikassa. Toinen uutuuskohde Vanvouver avataan toukokuussa 2014.Matkustajamäärän odotetaan kasvavan vuoden 2013 2,3 miljoonasta matkustajasta 2,6 miljoonaan. Viimeisten viiden vuoden aikana, on Icelandairin reittiverkosto kaksinkertaistunut.

Suorat lennot Helsingistä Reykjavikiin alkoivat 28 helmikuuta jatkuen ympäri vuoden. Toukokuun alusta syyskuun loppupuolelle lennetään Helsingintä Reykjavikiin päivittäin ja kesäkuukausina lennetään lisäksi  ns. Wing to Wing perjantaisin ja sunnuntaisin kahdesti päivässä rinnakkaislennoin. Kaikista lennoista on yhteydet Pohjois-Amerikkaan.

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.