Islantia on ryhdytty markkinoimaan johtavana kongressi- ja kannustematkakohteena.

Islantia markkinoidaan suosittuna kongressi-, seminaari- ja kannustematkojen kohteena johtuen yhä kasvavasta liikeyritysten määrästä ympäri maailmaa, jotka valitsevat juuri Islannin näiden tapahtumien pitopaikaksi.

Iceland Conventions & Incentives Bureaun mukaan, Islannilla on erinomainen maine kongressi- ja kokouspaikkana. Sen maantieteellisen sijainnin tuloksena – Pohjois-Amerikan ja Euroopan puolimatkassa – Islanti on saanut vaikutteita molemmilta alueilta. Pienenä maana Islanti on myös aktiivisesti luonut suhteita muihin maihin.

Lisäksi Islannissa on tarjolla lukuisia retkivaihtoehtoja, jotka soveltuvat loistavasti kannustematkoihin ja tiimihengen luomiseen. Tarjolla on erilaisia aktiviteetteja, kuten moottorikelkkailu, koskenlasku, ratsastaminen, patikointi, jäätikköretket ja valaiden tarkkailu – tarjolla on jokaiselle jotakin.

Reykjavík, Islannin pääkaupunki, tarjoaa useita kokoustiloja, jotka soveltuvat erinomaisesti kongressien ja tapaamisten järjestämiseen, mukaan lukien uudistettu Harpa konsertti- ja kongressikeskus, Hilton Reykjavík Nordica –hotelli ja Blue Lagoon. Muita soveliaita kokouspaikkoja Islannissa ovat Hotel Hamar Islannin länsiosassa, Hotel Herad itäosassa ja Hotel Klaustur eteläosassa.

Islannin johtava lentoyhtiö Icelandair tarjoaa lentoja Islantiin yhdeksästä eri lähtöpisteestä eri puolilla Pohjoismaita. Se on myös erikoistunut catering-palveluihin business-luokan matkustajille ja ryhmävarauksiin. Matkustaminen Islantiin on nopeaa ja helppoa kaikista Skandinavian yhteyspisteistä.

Lisätietoja lennoista Islantiin löydät täältä www.icelandair.fi.

• business-kannusteet
  • kongressit islanti
  • iceland conventions & incentives bureau
  • kongressikannusteet