Timo Vuorinen Ifin henkilöasiakkaista Suomessa vastaavaksi johtajaksi

Lehdistötiedote   •   Marras 05, 2013 14:00 EET

Timo Vuorinen on nimitetty If Vahinkovakuutusyhtiön henkilöasiakasliiketoiminnasta Suomessa vastaavaksi johtajaksi 18.11.2013 alkaen.

Vuorinen on tehnyt pitkän uran vakuutusalalla ja toiminut vuodesta 1994 lähtien erilaisissa asiantuntija- ja johtotehtävissä – viimeksi Keskinäisen Vakuutusyhtiön Kalevan toimitusjohtajana. Hän jatkaa uuden tehtävänsä lisäksi edelleen If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n (Suomi) toimitusjohtajana sekä Ifin Baltian-liiketoiminnasta vastaavana johtajana.

”On hieno uusi mahdollisuus päästä osallistumaan Ifin Suomen henkilöasiakasliiketoiminnasta vastaavan yksikön päivittäiseen johtamiseen ja työhön”, Vuorinen toteaa.

Timo Vuorinen puh. 010 514 3887, timo.vuorinen@if.fi
Ainomaija Pippuri, viestintäjohtaja puh. 010 514 4217, ainomaija.pippuri@if.fi
if.fi

If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiset, eläimet, kodit, autot ja paljon muuta. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 6 200 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,6 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. If kuuluu Sampo-konserniin.