Timo Vuorinen Ifin henkilöasiakkaista Suomessa vastaavaksi johtajaksi

Timo Vuorinen on nimitetty If Vahinkovakuutusyhtiön henkilöasiakasliiketoiminnasta Suomessa vastaavaksi johtajaksi 18.11.2013 alkaen.

Vuorinen on tehnyt pitkän uran vakuutusalalla ja toiminut vuodesta 1994 lähtien erilaisissa asiantuntija- ja johtotehtävissä – viimeksi Keskinäisen Vakuutusyhtiön Kalevan toimitusjohtajana. Hän jatkaa uuden tehtävänsä lisäksi edelleen If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n (Suomi) toimitusjohtajana sekä Ifin Baltian-liiketoiminnasta vastaavana johtajana.

”On hieno uusi mahdollisuus päästä osallistumaan Ifin Suomen henkilöasiakasliiketoiminnasta vastaavan yksikön päivittäiseen johtamiseen ja työhön”, Vuorinen toteaa.

Timo Vuorinen puh. 010 514 3887, timo.vuorinen@if.fi
Ainomaija Pippuri, viestintäjohtaja puh. 010 514 4217, ainomaija.pippuri@if.fi
if.fi

If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiset, eläimet, kodit, autot ja paljon muuta. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 6 200 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,6 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. If kuuluu Sampo-konserniin.