Ohita
ELYN JA BUSINESS FINLAND -KORONATUKIEN HAKEMUKSET JÄTETTÄVÄ SISÄÄN VIIMEISTÄÄN MA 8.6.2020 KLO 16:15

Uutinen -

Uuden kustannustuen käyttöönoton myötä suljetaan Business Finlandin ja ELY-keskusten kehittämisavustukset, joita ne tällä hetkellä myöntävät yrityksille koronatilanteen vuoksi. Business Finland ja ELY-keskukset käsittelevät kuitenkin kaikki hakemukset, jotka ovat saapuneet viimeistään 8.6.2020 klo 16.15.

Tämän jälkeen Business Finland ja ELY-keskukset rahoittavat yrityksiä normaaleilla rahoitusvälineillään. ELY-keskusten myöntämien maaseudun yritysten, alkutuotannon ja kalatalouden koronatukien hakuja ei kuitenkaan suljeta.

Me Kehyllä olemme tavoitettavissa ma-to klo 8-16 ja pe klo 8-15, jos haluat apua  niin ELY-keskusten kehittämisavustukseen kuin Business Finlandinkin koronatukeen ja niiden raportointiin tai maksatukseen.

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy

P. 05-235 2220