HALUATKO YRITYKSELLESI ILMAISTA NÄKYVYYTTÄ IMATRAN KAUPUNGINTALON JOULUKUUSESSA - ELINVOIMAPUUSSA?

Uutinen   •   Marras 15, 2018 14:18 EET

Haluatko yrityksellesi näkyvyyttä Imatran kaupungintalon joulukuusessa? Toimi nyt!

Joulukuusen koristelusta vastaa tänä vuonna Imatran Seudun Kehitysyhtiö. Elinvoimapuun koristelussa halutaan nähdä yrityksiä Imatran seudulta sekä seudun matkailuvaltteja, kuten Vuoksi, Saimaa, Imatran koski, Ukonniemi jne. KEHY haluaa näin tuoda kaupungintalolle näkyviin seutumme tärkeimmät elinvoimaa tuottavat tekijät.

Haluatko yrityksellesi ilmaista näkyvyyttä Elinvoimapuuhun? Sinulla on kolme vaihtoehtoa:

• 1.Osallistu kampanjaan KEHYn Facebook-sivulla jättämällä yrityksesi nimi kampanjailmoituksen kommenttiin. Ensimmäiset 20 kommentoinutta yritystä saavat ilmaisen logollaan varustetun pallon Elinvoimapuun koristeeksi. Kampanja päättyy maanantaina 26.11.2018 klo 10.

TAI

• 2.Tuo yrityksesi oma koriste tai tuote joulukuuseen! Koristeen tulee olla ripustettavissa ja sopivan kevyt. Koristeen materiaalina voi olla paperi, metalli, puu, lanka tai kangas. Väriteemana Elinvoimapuussa käytetään vihreää, sinistä ja valkoista, puisten ja metallisten koristeiden lisäksi. Ilmoita yrityksesi oma koriste tai koristeeksi kelpaava tuote sähköpostilla osoitteeseen info@kehy.fi tai soittamalla numeroon 05-235 2220. Yritysasiantuntijamme voi hakea koristeesi yrityskäynnin yhteydessä tai voit toimittaa sen Imatran kaupungintalolle KEHY:n toimistoon viimeistään perjantaina 30.11. klo 12 mennessä. Imatran Seudun Kehitysyhtiö pidättää oikeuden koristeiden valinnassa ja niiden määrässä.

TAI

• 3. Hanki yrityksellesi oma logolla varustettu joulupallo Mainostoimisto Dominukselta. Soita numeroon 0503544988 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen juha-matti.kupiainen@dominus.fi.

KEHY:n henkilöstö koristelee kaupungintalon Elinvoimapuun maanantaina 3.12.2018.

PDF-tiedosto

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/fi/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.