HALUATKO YRITYKSESI ESITTELYPISTEEN VOIMAA YRITTÄÄ 2020 -TAPAHTUMAAN?

Uutinen   •   Elo 30, 2019 13:43 EEST

Voimaa yrittää 2020 -tapahtuma on Imatran kaupungintalolla 10.1.2020

Voimaa yrittää 2020 -tapahtuman teemana on yrittäjien hyvinvointi.

Onko yritykselläsi hyvinvointiin tai vaikka kauneusalaan liittyvää toimintaa ja haluat tuoda sitä esille seutumme muille yrittäjille ja heidän työntekijöilleen?

Ilmoita yrityksesi oheisen linkin kautta ja varmistat paikkasi tapahtumassa, johon kokoontuu vuosittain lähes 350 osallistujaa! Omalla messupaikalla yritykselläsi on loistava mahdollisuus tuoda esille yrityksesi toimintaa ja tarjota osallistujille palveluitasi ja/tai tuotteitasi!

Paikkoja on rajoitetusti, joten toimi nopeasti, kuitenkin viimeistään 30.9.2019 mennessä!

Tapahtuma järjestetään Imatran kaupungintalolla perjantaina 10.1.2020 klo 8:30-12:00.

Voimaa Yrittää -tapahtuma antaa sinulle mahdollisuuden räätälöidä itsellesi sopivan päivityspaketin. KEHY ja KEHY:n Asiantuntijaverkosto tarjoavat yrittäjille ja yrittäjyydestä kiinnostuneille ilmaisen tapahtuman, jossa eri alojen asiantuntijat ja eri organisaatioiden edustajat antavat pienen tilannepäivityksen kertomalla olemassa olevista rahoitus- ja tukivaihtoehdoista esim. kansainvälistymiseen, viimeisistä lakiuudistuksista, trendeistä, henkilöstömuutoksista yms.

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.