Uutinen -

Kasvuhaluiset yritykset huomio! Haku käynnissä Kasvu Openin Etelä-Karjalan Kasvupolulle!

Mikä on Etelä-Karjalan Kasvupolku®?

Kasvu Open on Suomen suurin pk-yritysten kasvun tukemisen sparrausohjelma, joka auttaa maksutta kasvuhaluisia yrityksiä niiden kasvusuunnitelman pohjalta.

Etelä-Karjalan Kasvupolku®-sparraukseen voivat hakea mukaan kaikki alueen kasvunälkäiset yritykset ikään, kokoon tai toimialaan katsomatta. Hakemusten perusteella alueellinen tuomaristo valitsee mukaan 15 suurimman kasvupotentiaalin omaavaa yritystä, jotka saavat kahden päivän ajan maksutonta sparrausta kasvun Kiitoradoilla Suomen liike-elämän asiantuntijoilta. Nämä kokeneet “myllärit” auttavat yrityksiä löytämään kasvun eväitä ja kontakteja luottamuksellisesti kahdenkeskisissä tapaamisissa.

Miten pääsen mukaan Kasvupolulle?

Voit hakea mukaan Etelä-Karjalan Kasvupolku®-sparraukseen täyttämällä hakulomakkeen 19.2.2017 mennessä. Kaikille mukaan hakeneille ilmoitetaan valinnoista. Valintakriteereissä painottuu yrityksen kasvusuunnitelma.

Viime vuoden Etelä-Karjalan Kasvupolun voittaja oli Fimatec Finnish Intelligent Module Apartments Oy Imatralta!

• Yritystoimi

• kasvuyritys