IMATRAN SEUDUN KEHITYSYHTIÖ ON MUKANA ETELÄ-KARJALAN MENESTYKSEN PORTAISSA

Lehdistötiedote   •   Huhti 10, 2019 14:30 EEST

Etelä-Karjalan menestyksen portaat -projektissa mukana jo 78 osallistujaa

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy mukana Etelä-Karjalan menestyksen portaat -projektissa!

Etelä-Karjalan Yrittäjät ry on nyt Etelä-Karjalan menestyksen portaiden omistaja

Etelä-Karjalan menestyksen portaat – projektissa tehdään poikkeuksellisen laajaa yhteistyötä Etelä-Karjalan maakunnan hyväksi. Lappeenrannan kaupunki, Imatran kaupunki, kunnat, Eksote, Etelä-Karjalan kauppakamari, Etelä-Karjalan liitto, Kaakkois-Suomen ELY-keskus, Lappeenrannan teknillinen yliopisto ja Saimaan ammattikorkeakoulu Saimia konserni yhdessä, Saimaan ammattiopisto Sampo, Etelä-Karjalan Osuuspankki, Etelä-Karjalan Yrittäjät ry, Lappeenrannan Yrittäjät ry ja Saimaan Yrittäjä- ja Vaikuttajanaiset ry ovat rohkeasti ottamassa imagoa haltuun yhdessä. Mukana on jo 78 osallistujaa. Hanketta vetää Heromaker Oy:n Katri Tynkkynen ja Tommi Talasto. Hankkeen omistajana on Etelä-Karjalan Yrittäjät ry.

Hankkeessa sovitaan yhteiset tavoitteet lokakuun loppuun mennessä, ja hankkeen jälkeen luodaan kokeilujen kautta toimenpiteet tavoitteiden saavuttamiseksi. Nuoret halutaan mukaan työhön ja asukkailta kysytään maakunnan voimavaroja. Tavoitteena on luoda maakuntaan imua, työpaikkoja ja saada muun muassa yhä useampi opiskelija jäämään paikkakunnalle valmistumisen jälkeen.

- Tavoittelemme yhdessä tekemisen kulttuuria, jossa tuodaan esille ratkaisuja ongelmien sijaan. Opettelemme toimimaan paremmin yhdessä ja kokeilemaan rohkeasti uudenlaisia asioita, toteaa hankkeen vetovastuussa oleva Heromaker Oy:n Tommi Talasto.

Antti Oravuo

toimitusjohtaja, Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy

P. 040 721 1310

antti.oravuo@kehy.fi

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.