Sven Langbein ja Miia Ruohio ovat Kehyn uudet yritysasiantuntijat

Miia Ruohio ja Sven Langbein on valittu Imatran Seudun Kehitysyhtiöön yritysasiantuntijan tehtäviin. Molemmat ovat aloittaneet työnsä Kehyllä toukokuun lopulla.

Miia Ruohio toimii yritysasiantuntijana aloittavien ja toimivien yritysten neuvonnassa ja erityisesti hyvinvointialan yrittäjien parissa. Miialla on vankka kokemus hyvinvointialasta terveydenhoidon ja työterveyden puolelta.

Sven Langbeinin tehtävät yritysasiantuntijana painottuvat toimivien yritysten neuvontaan, erityisesti startup -yrityksiin ja sijoittumispalveluihin. Hän on tuttu kasvo imatralaisille jo ennestään toimiessaan mainostoimisto- ja kielitoimiston yrittäjänä. Svenin monipuolisen kielitaidon ansiosta Kehyltä saa nyt yritysneuvontaa myös ruotsiksi ja saksaksi.

Imatran Seudun Kehitysyhtiö toivottaa molemmat lämpimästi tervetulleiksi!

• rekrytointi
  • ruokolahti