VOIMAA YRITTÄÄ -TAPAHTUMAAN ODOTETAAN AINAKIN 300 KÄVIJÄÄ

Lehdistötiedote   •   Tammi 09, 2019 15:32 EET

Voimaa Yrittää 2019 Imatralla - keynote speaker Arman Alizad

Imatran kaupungintalolle ennakoidaan saapuvan ensi perjantaina 11.1.2019 Voimaa Yrittää -tapahtumaan n. 300 kävijää.

-”Ilmoittautuneiden määrä on kolminkertaistunut viime vuoteen nähden, joten selkeästi on kysyntää tapahtumalle, jossa voi rennossa ympäristössä keskustella yli 80:n asiantuntijan kanssa tämän vuoden trendeistä ja uudistuksista. Arman Alizadin puheenvuoron lisäksi on luvassa mm. vaarallisen viihdyttävää taikuutta! Odotamme innolla saavamme toivottaa alueen yrittäjiä ja yrittäjyydestä kiinnostuneita tervetulleiksi Imatran kaupungintalolle perjantaina." Näin tapahtumaa kuvaa Imatran Seudun Kehitysyhtiön yritysasiantuntija Sven Langbein

Tapahtuma alkaa klo 8:30. Tapahtumaan saapuvilta sekä kaupungintalon työntekijöiltä pyydetään aamun liikenteessä kiinnittämään erityistä varovaisuutta kaupungintalolle saapuessa ja huomioimaan erityisesti Kulttuuritalo Virtaan ja kaupungintalolle sijoitetut koululaiset.

Vapaita parkkipaikkoja löytyy kaupungintalon paikoituskannelta sekä Kulttuuritalo Virran paikoitusalueelta. Paikoituskannen alla olevat parkkipaikat on varattu kaupungintalon työntekijöille. Pyydämme tapahtumaan saapuvia mahdollisuuksien mukaan hyödyntämään myös Mansikkapaikan sekä keskusliikenneaseman parkkipaikkoja. Näin turvataan alakoululaisten turvallinen kouluun saapuminen sekä minimoimaan liikenteen ruuhkautuminen kaupungintalon ja Kulttuuritalo Virran ympäristössä.

Tapahtuma päättyy klo 12.

Liikenne paikoitusalueilla tulee varmasti ruuhkautumaan, joten toivomme kärsivällisyyttä ja varovaisuutta.

Lisätietoja tapahtumasta: Voimaa Yrittää 2019

Tervetuloa! Ilmoittautuminen tapahtumaan yllä olevan linkin kautta.

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy

Sven Langbein, sven.langbein@kehy.fi, p. 045 2692000

Anitta Arpiainen, anitta.arpiainen@kehy.fi, p. 044 721 302

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/fi/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.