YRITYKSILLE KIITOS YHTEISTYÖSTÄ NUORTEN TYÖLLISTÄMISESTÄ KESÄTÖIHIN

Lehdistötiedote   •   Loka 08, 2019 10:50 EEST

Kiitos Imatran seudun yrityksille kesätyöntekijöiden työllistämisestä 2019!

Kiitos yhteistyöstä nuorten työllistämisessä kesätöihin

Ohjaamo jakoi kesätyöseteleitä kaikkiaan 220 kpl.Imatran kaupungin seteleitä jaettiin 180 kpl ja yhteistyökumppanimme Etelä-Karjalan Osuuspankin tarjoamia seteleitä 30 kpl imatralaisille ja 10 kpl ruokolahtelaisille nuorille.

Kiitos yrityksille, yhdistyksille ja Osuuspankille yhteistyöstä!

Kesätyösetelien maksatus on loppusuoralla. Viimeinen maksupäivä on 15.10.2019. Varmistat setelisi lunastuksen lähettämällä palkanmaksu-todistukset 10.10.2019 mennessä.

Jos kesätyöseteli on vielä lunastamatta (300 €, alv 0%) toimita palkanmaksutodistus Imatran kaupungille joko postitse osoitteeseen Imatran kaupunki, henkilöstöhallinto, Virastokatu 2, 55100 Imatra tai sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@imatra.fi. Mikäli maksuosoituksessa tulee olla joku tietty viite, ilmoita se samassa yhteydessä. Palkanmaksutodistuksessa tulee näkyä työntekijän nimi, yrityksen nimi, työskentelyn ajankohta sekä maksettu palkka.

IMATRAN KAUPUNKI

Konsernipalvelut

Lisätietoja: Sirkku Sarlomo, sirkku.sarlomo@imatra.fi, p. 0206172225

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.