Työturvallisuuskoulutukset nyt webinaareina päivittäin | Kiwa Koulutusmaailma

Työturvallisuuskorttikoulutuksen voi suorittaa Työturvallisuuskeskuksen (TTK) 17.3. päätöksellä webinaarikoulutuksena. Webinaari tarkoittaa omalta tietokoneelta verkossa toteutettavaa koulutusta. Etäopetuksen myötä koulutuksemme ovat suorittajan sijainnista riippumattomia. Koulutuksessa on sama asiasisältö ja harjoitukset, kuin luokkahuonekoulutuksessakin. Kesto on sama 8 tuntia, sisältäen kahvi- ja lounastauot.

Nyt Työturvallisuuskortin voi suorittaa webinaarina missä vain. Koulutuksia järjestetään joka arkipäivä klo 8-16.

Helposti vaikka kotisohvalta, edulliseen hintaan.

* Markkinoiden edullisin hinta

* Sisältää lounas- ja kahvitauot

* Huippukouluttajat

* Koulutuksia joka päivä klo 8-16

* Toteutuu varmasti

Todistus ja hinnoittelu

Hyväksytystä suorituksesta myönnetään todistukseksi Työturvallisuuskortti, joka on voimassa 5 vuotta.

Koulutuksen

Hinta on 69 eur + alv. 24 %.

KOULUTUKSIIN ILMOITTAUTUMISET:  KOULUTUSMAAILMA.FI

• rakentaminen
  • teollisuus
  • rakennusteollisuus
  • koulutus

Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja Suomessa, Skandinaviassa ja Baltian maissa. Kiwa Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Lue lisää www.inspecta.fi. Inspecta on osa Kiwa-konsernia, joka työllistää maailmanlaajuisesti yli 4600 asiantuntijaa.