Inton matkailu- ja kokousmarkkinointi muuttavat asemalle

Visit Seinäjoki, Seinäjoki Congress ja Etelä-Pohjanmaan Matkailu samoihin tiloihin

Matkailupalvelut keskittyvät Seinäjoella matkakeskuksen asemahalliin entisiin VR:n lipputoimiston tiloihin. Samoihin tiloihin muuttavat Etelä-Pohjanmaan Matkailu sekä Into Seinäjoki Oy:n Visit Seinäjoki ja Seinäjoki Congress –palvelut.

- Siirtyminen täysin uuden ilmeen saaneeseen avaraan tilaan on odotettu muutos ja tuo toiminnallemme uusia mahdollisuuksia ja lisää elämää aseman asiakastilaan, Etelä-Pohjanmaan Matkailun toimitusjohtaja Seppo Saarinen kertoo.

Toimiminen samoissa tiloissa tuo Saarisen mukaan synergiaetua kaikkien osapuolten toiminnalle ja hyötyä matkailuelinkeinolle niin Seinäjoella kuin koko maakunnassa.

Into Seinäjoen henkilökunnasta uusiin tiloihin muuttaa Seinäjoen matkailumarkkinnoinnista vastaava Tuula Lahti sekä Inton tytäryhtiön Seinäjoki Congressin myyntipäällikkö Jenniina Palmu.

- Matkailussa eletään juuri nyt mielenkiintoista kehitysvaihetta maakunnassa. Panostamme matkailuun aiempaa enemmän ja kehitämme toimintoja. Siinä korostuvat matkailijoiden palveleminen, yritysyhteistyö sekä aktiivinen myyntityö mm. uusien kokousten ja tapahtumien saamiseksi, toteaa Into Seinäjoen toimitusjohtaja Hannu Kantonen.

Matkailupalveluiden lisäksi asemahalliin neuvotellaan parhaillaan uutta kahvila-ravintolaa lopettaneen kahvilan tilalle.

Tässä muutamia muutosta aiheutuvia poikkeuksia palveluihin. Muuton jälkeen palvelut hoituvat normaalisti:

- EP:n Matkailun toimisto on suljettuna 5.-6.3.2018. Keskiviikosta 7.3. lähtien asiakaspalvelu ja infopiste ovat avoinna päivittäin klo 9-16.
- Komia Liikenteen matkakorttiasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä suoraan Komia Liikenteen toimistoon (klo 8.30–16.00, Tehtaantie 11, 60100 Seinäjoki, puh. 010 328 7000). Lisää matkoja Komia Liikenteen matkakortteihin voi ladata bussissa käteisellä sekä netissä verkkopankkitunnuksilla.
- Tiketti.fi-tapahtumalippuja myy Seinäjoella myös Varicko (Vaasantie 11), ABC Seinäjoki (Verkatehtaankatu 13) sekä Amarillo Seinäjoki (Kauppatori 3).
- NetTicketin ja Lipputoimiston liput saa kätevästi verkkokaupasta.

Kaikkien palveluiden puhelinnumerot säilyvät muutosta huolimatta samoina.

www.epmatkailu.fi
www.visitseinajoki.fi
www.seinajokicongress.fi

Lisätietoja:
Seppo Saarinen, toimitusjohtaja, Etelä-Pohjanmaan Matkailu Oy, puh. 044 756 0883, seppo.saarinen@epmatkailu.fi
Hannu Kantonen, toimitusjohtaja, Into Seinäjoki Oy, puh. 0 40 831 8353, hannu.kantonen@intoseinajoki.fi

• turismi
  • matkailupalvelut