Keskuspuiston joulumarkkinoiden myyjähaku avoinna

Keskuspuiston joulumarkkinat on seinäjokelainen joulutoritapahtuma, joka järjestetään Keskuspuistossa 30.11.-2.12. 2018. Lauantaina Keskuspuistossa vietetään markkinoiden kanssa samanaikaisesti myös Joulunavauskarkeloita klo 17-18, jolloin lasten ja lastenmielisten vieraaksi puistoon saapuvat Joulupukki & Joulumuori.

Joulumarkkinoilta voi hankkia joulukoristeita, joululahjoja ja jouluherkkuja niin omaksi kuin lähimmäistenkin iloksi!

Keskuspuiston joulumarkkinat ovat avoinna perjantaista lauantaihin klo 10-19 sekä sunnuntaina klo 10-16. Keskuspuiston joulumarkkinat järjestää Into Seinäjoki Oy.

MYYJÄKSI KESKUSPUISTON JOULUMARKKINOILLE?

Keskuspuiston joulumarkkinat tarjoaa loistavan mahdollisuuden myydä niin käsitöitä, designiä kuin vaikka jouluisia herkkuja tunnelmallisesti valaistuissa torimökeissä! Myyjiksi haetaan ensisijaisesti persoonallisia yrityksiä käsityön, designin ja ruoka-alan toimijoilta. Kotimaisuus ja paikallisuus sekä tuotteiden yksilöllisyys katsotaan eduksi!

Hae myyjäksi 26.10. klo 16.00 mennessä täyttämällä uutisen perässä oleva hakulomake ja lähettämällä se osoitteeseen myyntipaikat(at)intoseinajoki.fi tai postitse osoitteeseen Into Seinäjoki Oy / Niina Koskipalo, Tiedekatu 2, 60320 Seinäjoki. Hakuajan päätyttyä järjestäjä käy läpi hakemukset ja valitsee markkinoille pääsevät yritykset. Kaikille hakijoille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lisätietoja: Niina Koskipalo, myyntipaikat@intoseinajoki.fi p. 050 4300 792