Teknologiateollisuuden sopimusvalmistajat yhteisesitteeksi

Teknologiateollisuuden sopimusvalmistajia Seinäjoen alueella on koottu ensimmäistä kertaa yksiin kansiin. Tavoitteena on saada mukana oleville yrityksille uutta bisnestä ja toisaalta herättää isojen päämiesten tai verkostoa täydentävien yritysten kiinnostus Seinäjoen seutuun sijoittumispaikkana.

- Saimme tähän ensimmäiseen versioon mukaan 34 yritystä, jotka tarjoavat osaamistaan koneiden ja laitteiden suunnitteluun, valmistukseen ja kehittämiseen. Haluamme esitteellä osoittaa, että meillä on todella monipuolinen BtoB-palveluverkosto teknologia-alan yrityksille. Ja että meillä tiimi pelaa yhdessä asiakkaan menestyksen eteen. Ja että palvelu pelaa yhdellä puhelinsoitolla ja palvelulle löytyy aina kasvot, esitteen kokoamisesta Intossa vastannut Pauliina Hautamäki toteaa.

Esite on lähtenyt tällä viikolla suoraan painosta reilulle sadalle potentiaaliselle asiakkaalle ympäri Suomen. Esite on mukana myös Pohjanmaan teollisuusmessuilla Seinäjoki Areenassa 15. toukokuuta!

- Tämä on hyvä esimerkki Seinäjoella hiljattain perustetun TechTeamin konkreettisesta yhteistyöstä.

Klikkaa esitteen sähköiseen versioon tästä.