BUSMASTER-verkkosivuston.

IVECO BUS julkaisee uuden BUSMASTER-verkkosivuston.

IVECO BUS on julkaissut osana BUSMASTER-konseptiaan uuden verkkosivuston (http://www.busmaster.com), missä asiakkaat voivat tutustua etumoottoristen Daily- ja Euromidi-ajoneuvojen laajaan runkovalikoimaan.

Läheinen yhteistyö ajoneuvovalmistajien ja korisuunnittelijoiden kesken on tärkeää, kun halutaan kehittää ajoneuvoja, jotka vastaavat eri markkinoiden tarpeisiin, ja tarjota laadukasta teknistä tukea ja myynnin jälkeisiä palveluita. BUSMASTER-merkin alle yhdistyy pitkäaikainen yhteistyö osaavien ja ammattitaitoisten korisuunnittelijoiden kanssa.

Sivusto www.busmaster.com edustaa uutta vaihetta tässä yhteistyössä, ja sen ansiosta jokainen korisuunnittelija pääsee esittelemään IVECO BUS ‑tuotteiden kanssa yhteensopivia kori- ja muunnosratkaisujaan. Tähän mennessä sivustolle on listattu jo yli 80 ajoneuvoa.

Sivusto on saatavilla viidellä eri kielellä (englanti, ranska, italia, saksa ja espanja), ja se tarjoaa yksinkertaistetun haun kolmen kriteerin perusteella: käyttötapa (kaupunki, kaupunkien välinen, turismi, koulukuljetus), matkustajamäärä ja maantieteellinen alue.

Tarjolla olevien ratkaisujen määrä on BUSMASTERin menestyksen avain. Sivustolla on esillä laaja valikoima IVECO BUSin minibusseja hotelli- ja VIP-kuljetuksiin soveltuvista malleista suuren matkustajakapasiteetin koulukuljetusmalleihin. Valikoima vastaa kaikkien kuljettajien tarpeisiin.

Sivuston tärkeimmät edut asiakkaille:

– yksi alusta kaikille ratkaisuille (sivusto on omistettu täysin eri korimalleille ja niiden sovelluksille kaikkia käyttötarpeita silmällä pitäen)

– tila, joka on käytössä mihin aikaan tahansa (suora yhteys BUSMASTER-yhteistyökumppaneihimme korien saralla)

– erittäin korkeatasoinen palvelu (tietokanta sisältää kaikki korit ja mallit, jotka ovat saatavilla kumppaneiltamme ja noudattavat IVECO BUSin kehittämiä koreja koskevia ohjeita).

Tärkeimmät edut korisunnittelijoille:

– uusia kehitysmahdollisuuksia (BUSMASTER-alustan jäsenyys avaa uusia myynti-, mainos- ja markkinointimahdollisuuksia)

– tuottava kumppanuus (sivuston ansiosta korisuunnittelijat pääsevät tekemään kansainvälistä yhteistyötä IVECO BUSin kanssa ja vaihtamaan tietoja milloin tahansa).

Kategoriat