Denim is Dead - nyt JC Jeans & Clothes myymälöissä

JC vahvistaa merkkitarjontaansa tänä keväänä uudella ruotsalaisella farkkumerkillä, Denim is Dead.

– Olemme todella iloisia saadessamme toivottaa Denim is Dead merkin tervetulleeksi JC-myymälöihin! JC on markkinajohtaja farkuissa ja yksi syy siihen on meidän laaja valikoimamme suurimpia ja parhaita farkkumerkkejä. Meiltä kaikki farkkujen ystävät voivat löytää farkkunsa, sanoo JC Jeans & Clothes toimitusjohtaja Marthyn Inghamn.

Robin Westrin ja Pelle Aldestam perustivat Denim is Dead merkin lokakuussa 2010. Tuotemerkin tavoitteena on tarjota laadukkaita tuotteita, hyviä malleja ja trendejä hyvään hintaan sekä kundeille että mimmeille. Malliston perustana ovat mustat farkut eikä niinkään klassiset siniset.

– Koska oma kouluni alalla alkoi Drottninggatanin JC-myymälästä vuonna 1996, tuntuu uskomattomalta nähdä nyt omia tuotteita myymälöiden hyllyillä. Unelma kävi toteen, kertoo Pelle Aldestam, Denim is Dead toimitusjohtaja.

Denim is Dead-farkkuja ja t-paitoja löytyy viikosta kolme alkaen valituista JC-myymälöistä Ruotsissa ja Suomessa. Uusi merkki tekee seuraa muille JC-myymälöissä myytäville tuotemerkeille, joita ovat Crocker, Lee, Levi’s, Wrangler, Tiger Jeans, Replay, Diesel, G-Star Raw ja Nudie Jeans.

Lisätietoa:
Jenni Köykkä, markkinointivastaava JC Jeans & Clothes
040 846 2531, jenni.koykka@jc.rnb.se

• vaatteet
  • mallisto
  • kevätmallisto 2012
  • jeans & clothes
  • jc
  • farkut
  • farkkumuoti
  • denim

JC Jeans & Clothes on markkinajohtaja farkuissa ja farkkuihin yhdistettävässä muodissa. JC Jeans & Clothes tarjoaa aina laajan valikoiman markkinoiden johtavia farkkumerkkejä ja -malleja sekä mimmeille että kundeille.

JC Jeans & Clothes on muotiketju, johon kuuluu noin 160 myymälää Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Noin puolet myymälöistä on franchisemyymälöitä ja loput ruotsalaisen RNB Retail and Brands konsernin omistuksessa.

Laura Myllykoski

Lehdistön yhteyshenkilö