JC avaa uudistetun myymälän kauppakeskus Puuvillaan

JC Jeans Company tuo uusimman myymäläkonseptinsa Poriin syksyllä 2014. Kauppakeskus Puuvillaan avattavassa myymälässä löytyy entistä laajempi valikoima merkkifarkkuja tunnetuilta brändeiltä sekä tavoitteena on tuoda Suomen markkinoille myös täysin uusia tuotemerkkejä maailmalta. JC:n palvelukonsepti on tunnettu farkkuasiantuntemuksestaan ja oston yhteydessä tarjottavasta ilmaisesta lyhennyspalvelustaan kaikissa ketjun liikkeissä.

- Kehitämme voimakkaasti koko ketjuamme ja tämä Puuvillan avaus on todella mahtava tilaisuus tuoda uusin myymäläkonseptimme myös Poriin. Tavoitteenamme on uudistaa ja laajentaa myymäläverkostoamme Suomessa rajusti lähivuosina. Haemme tälläkin hetkellä aktiivisesti uusia liikepaikkoja ympäri suomen, JC:n Sales Controller Sten Klimbek kertoo.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• jc
  • jeans company
  • farkut
  • denim
  • crocker
  • muoti
  • vaatteet

JC Jeans Company on palveleva farkkuketju, johon kuuluu myymälöitä Ruotsissa ja Suomessa. JC on osa Denim Island Group -konsernia, joka on yksi maailman johtavista farkkujen tuottajista Länsi-Euroopassa ja Yhdysvalloissa, liikevaihdoltaan n. 380 milj. dollaria. Konserni työllistää noin 10 000 henkilöä maailmanlaajuisesti ja konttorit sijaitsevat mm. Tukholmassa, Helsingissä, Los Angelesissa, Italiassa ja New Yorkissa.

Laura Myllykoski

Lehdistön yhteyshenkilö