Avoin työpaikka: Haemme mekaanisen kunnossapidon osaajia Vääksyyn

Uutinen   •   Tammi 31, 2017 08:00 EET

Haemme Vääksyn ovitehtaalle kahta (2) mekaanisen kunnossapidon osaajaa.

Tehdaspalvelun työnkuvaan sisältyy mekaanisten puuntyöstökoneiden korjausta ja muita projektiluontoisia tehtäviä. Työ on 3-vuorotyötä. Tehtävään kuuluu päivystysvuoroja viikonloppuisin ja pyhäpäivinä.

Odotamme sinulta nopeaa ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta työaikojen suhteen. Persoonana olet tarkka, tiimihenkinen ja organisointikykyinen. Nautit toiminnasta etkä säikähdä yllätyksiä, vaan osaat ratkaista yllättäviäkin tilanteita. Koska JELD-WEN Suomi on osa kansainvälistä konsernia, tarvitset työssäsi myös englannin kieltä.

Voit olla urasi alussa tai jo kokeneempi tekijä – me tarjoamme perehdytyksen tehtävään. Meille jatkuva parantaminen kaikessa tekemisessä on osa toimintakulttuuriamme sekä arvojamme. Tutustuarvoihimme nettisivuillamme. Tarjoamme haasteellisen tehtäväkokonaisuuden menestyvässä ja kehittyvässä kansainvälisessä yrityksessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa kunnossapitopäällikkö Sami Lamminpää slamminpaa@jeldwen.com tai 040 540 4284.

Lähetä kirjallinen hakemus palkkatoiveineen sähköpostitse osoitteeseen slamminpaa@jeldwen.com viimeistään maanantaina 20.2.2017