Avoin työpaikka: Haemme tilaustenkäsittelijää jälleenmyynnin asiakaspalvelutiimiin Vääksyyn

Uutinen   •   Tammi 12, 2017 09:14 EET

Haemme Vääksyn toimistolle jälleenmyynnin asiakaspalvelutiimiin tilaustenkäsittelijää.

Tulet mukaan uuteen tehtäväkokonaisuuteen; jälleenmyynnin pienprojektien tilaustenkäsittelyyn ja asiakaspalveluun. Vastaat siitä, että asiakkailta saadut tilaukset siirtyvät sovitussa aikataulussa toiminnanohjausjärjestelmään. Kommunikoit aktiivisesti sekä asiakkaiden että oman myyntiorganisaatiomme kanssa.

Kokemus- ja koulutustaustasi voi olla hyvin monenlainen, mutta arvostamme teknistä koulutusta rakennus- tai puuteollisuusalalta. Odotamme kokemusta teknisistä asiakaspalvelutehtävistä. Persoonana olet tarkka, rohkea, tiimihenkinen ja aikaansaava. Osaat kysyä oikeat kysymykset ja tulkita asiakkaan tarpeet oikealla tavalla.

Meille on tärkeintä, että haluat oppia tämän tehtävän ja olet asiakaspalveluhenkinen. Kiireisenäkin päivänä pysyt ystävällisenä ja tarkkana. Olet motivoitunut kehittämään itseäsi ja osaamistasi osana kehittyvää organisaatiotamme.

Koska JELD-WEN Suomi on osa kansainvälistä konsernia, on tärkeää, että hallitset englannin kielen.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Tanja Huittinen 050 355 3232. Soittoajat: 17.1. klo 15:00–17:00, 25.1. klo 10:00–11:00 ja 31.1. klo 12:00–14:00.

Hae tehtävään tästä: http://hurmos.fi/ILM1162 2.2.2017 klo 18:00 mennessä.

-------------------------------------------

JELD-WEN Inc. on yksi maailman johtavista ovien valmistajista työllistäen noin 20 000 työntekijää yli sadassa toimipisteessä ympäri maailmaa. Visiomme on johtaa maailmanlaajuista rakennustuoteteollisuutta mahtavien ihmisten kanssa, jotka tuottavat korkealaatuisia tuotteita ja yltävät jatkuvasti huipputason suorituksiin.

JELD-WEN Suomi Oy on oviasiantuntija, joka myy, valmistaa ja kehittää visuaalisesti sekä toiminnallisesti laadukkaita sisäovia, ulko-ovia, saunanovia sekä ääni- ja paloeristettyjä ovia suomalaisiin koteihin ja julkisiin tiloihin.

Suomen pääkonttorimme ja logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Vääksyssä. Ovitehtaamme toimivat Vääksyssä ja Kuopiossa. Myyntikonttorit ovat Vääksyssä, Kuopiossa, Tampereella, Helsingissä ja Oulussa. JELD-WEN Suomi Oy työllistää yhteensä noin 280 henkilöä Suomessa.

Avaa ovi mahdollisuuksiin osoitteessa www.jeld-wen.fi.