Avoin työpaikka: ​Haemme Vääksyn ovitehtaalle teknistä päällikköä

Uutinen   •   Helmi 03, 2017 18:57 EET

Haemme Vääksyn ovitehtaalle teknistä päällikköä.

Tehtäväsi on turvata ovitehtaan tekninen kehitys ja toiminta. Toimit myös kunnossapidon esimiehenä. Työssäsi teet läheistä yhteistyötä continuous improvement leaderin, tuotantopäällikön ja tehdaspäällikön kanssa. Olet aktiivisesti mukana jatkuvan parantamisen toiminnassamme ja toimit LEAN- ja JELD-WEN Excellence Model -ohjelmien lähettiläänä.

Sinulla on tekninen koulutustausta ja vähintään viiden vuoden kokemus vastaavista kehitys- ja esimiestehtävistä. Olet voinut hankkia kannuksesi missä tahansa tuotantoympäristössä, ja sinulla on näyttöä onnistumisista vastaavassa tehtäväkokonaisuudessa.

Osaat suunnitella ja ennakoida omaa ja tiimisi toimintaa niin, että tuotantoympäristö on vielä huomennakin teknisesti ajantasainen, turvallinen ja luotettava. Saadaksesi aikaan tuloksia sinun on kyettävä motivoimaan tiimiäsi ja sidosryhmiä jatkuvan parantamisen prosessissa. Persoonana olet tiimihenkinen, aikaansaava ja analyyttinen. Työskentelet rohkeasti kohti JELD-WENin tulevaisuuden visiota.

Teemme täällä töitä yhdessä, joten meille on tärkeää, että jaat kanssamme samat arvot. Arvostamme asiakkaitamme, henkilöstöämme ja muita sidosryhmiämme. Olemme ylpeitä yhtiöstämme ja oviratkaisuista, joita asiakkaillemme tuotamme. Tutustu arvo- ja kulttuuriympäristöömme nettisivuillamme.

Koska JELD-WEN Suomi on osa kansainvälistä konsernia, sinulla on vahvan suomen kielen suullisen ja kirjallisen osaamisen lisäksi hyvä englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Tanja Huittinen 050 355 3232. Soittoajat: 14.2. klo 10:00–13:00, 22.2. klo 14:00–15:00 ja 27.2. klo 12:00–14:00.

Hae tehtävään 28.2.2017 klo 16.00 mennessä tästä http://hurmos.fi/ILM1168.