Avoin työpaikka: Haemme Vääksyn ovitehtaalle tuotannonsuunnittelijaa

Uutinen   •   Helmi 03, 2017 18:47 EET

Haemme Vääksyn ovitehtaalle tuotannonsuunnittelijaa tuotannonsuunnittelutiimiin.

Tulet osaksi monitaitoista tiimiä, jossa toteutetaan terminaali- ja tuotannonsuunnittelua, ostoja sekä tilaustenhallintaa. Työssäsi tulet työskentelemään näiden kaikkien tehtävien parissa. Vastuullasi on hankkia tarvittavat materiaalit oikea-aikaisesti ja taloudellisesti tehokkaalla tavalla. Tiimin muutkin tehtävät tulevat sinulle opittavaksi. Menestymistäsi arvioidaan toimintasi luotettavuuden pohjalta. Olet tärkeä osa tehtaamme laadukasta toimintaa.

Voit olla urasi alkuvaiheessa, mutta arvostamme kokemusta jostakin tuotannonohjausjärjestelmästä. Persoonana olet tarkka, tiimihenkinen, itseohjautuva ja vakaa. Nautit rutiineista ja tarkkuutta vaativasta työstä ja haluat kehittää omaa työtäsi.

Koska JELD-WEN Suomi on osa kansainvälistä konsernia, sinulla on vahvan suomen kielen suullisen ja kirjallisen osaamisen lisäksi hyvä englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Tanja Huittinen 050 355 3232. Soittoajat: 14.2. klo 13:00–14:00, 22.2. klo 15:00–16:00 sekä 27.2. klo 10:00–11:00,

Hae tehtävään 28.2.2017 klo 16.00 mennessä http://hurmos.fi/ILM1169.