Avoin työpaikka: Haemme Vääksyn ovitehtaalle tuotantopäällikköä

Uutinen   •   Marras 09, 2017 15:51 EET

Tuotantopäällikkömme lähtiessä muihin haasteisiin haemme Vääksyn ovitehtaalle tuotantopäällikköä.

Haluamme sinut vetämään päivittäistä tuotantotoimintaa ja toimimaan tehdaspäällikön kanssa yhteistyössä kehittäen tehtaan työturvallisuutta, laatua, toimitusvarmuutta, tehokkuutta ja henkilöstä. Tuotannon henkilöstön koko ovitehtaassa on noin 100 henkilöä ja asiakkaitamme ovat Suomen jälleenmyyjät sekä JELD-WEN Euroopan terminaalit Suomessa, Tanskassa, Ruotsissa, Saksassa ja Itävallassa. Osa tuotteistamme menee vientiin.

Haemme sinua tuotannon ammattilainen. Sinulla on vahva kokemus tuotannon vetämisestä. Arvostamme puualan insinöörikoulutusta ja työkokemusta. Vielä tärkeämpää kuitenkin on, että sinulla on kokemusta tuotannon kehittämisestä. Arvojemme mukaisesti panostamme ihmisiin, joten esimiehenä jaat arvomme ja näet esimiestyön arvokkaana ja tärkeänä ja nautit myös siitä osasta työtäsi.

Arvostamme suuresti käytännön kokemusta esimerkiksi Lean-tyyppisestä tuotannon kehittämisestä. Työturvallisuus on meille erittäin tärkeää, joten odotamme sinunkin näkevän työturvallisuuden normaalina osana tuotantotoimintaa. Persoonana olet aikaansaava ja tavoitehakuinen – haluat jatkuvasti kehittyä työssäsi ja koet positiivisena organisaation halun kehittyä.

Koska JELD-WEN Suomi on osa kansainvälistä konsernia, on tärkeää, että hallitset englannin kielen. Tarvitset kielen sekä kirjallista että suullista osaamista. Myös suomen kielen taitosi on vahva.

Tarjoamme haasteellisen ja monipuolisen tehtäväkokonaisuuden menestyvässä ja kehittyvässä yrityksessä, joka on osa maailman suurinta ovi- ja ikkunakonsernia.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Tanja Huittinen 050 355 3232. Voit soittaa hakuajan puitteissa.

Hae tehtävään oheisen linkin kautta nopeasti, mutta viimeistään 17.11.2017 klo 17.00 mennessä. Liitäthän mukaan cv:si, hakemuskirjeen sekä palkkatoiveen.

------------------------------

JELD-WEN Inc. on yksi maailman johtavista ovien valmistajista työllistäen noin 20 000 työntekijää yli sadassa toimipisteessä ympäri maailmaa. Visiomme on johtaa maailmanlaajuista rakennustuoteteollisuutta mahtavien ihmisten kanssa, jotka tuottavat korkealaatuisia tuotteita ja yltävät jatkuvasti huipputason suorituksiin.

JELD-WEN Suomi Oy on oviasiantuntija, joka myy, valmistaa ja kehittää visuaalisesti sekä toiminnallisesti laadukkaita sisäovia, ulko-ovia, saunanovia sekä ääni- ja paloeristettyjä ovia suomalaisiin koteihin ja julkisiin tiloihin.

Suomen pääkonttorimme ja logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Vääksyssä. Ovitehtaamme toimivat Vääksyssä ja Kuopiossa. Myyntikonttorit ovat Vääksyssä, Kuopiossa, Tampereella, Helsingissä ja Oulussa. Koko konsernimme työllistää yhteensä noin 440 henkilöä Suomessa.

Avaa ovi mahdollisuuksiin osoitteessa www.jeld-wen.fi.