Avoin työpaikka: Haemme Helsingin konttoriin projektimyynnin projektinhoitajaa

Uutinen   •   Tammi 12, 2017 14:58 EET

Haemme Helsingin konttoriin projektimyynnin projektinhoitajaa.

Tehtäviisi kuuluu projektimyynnin tilausten käsittely ja asiakkuuden hoitaminen projektin aikana. Olet tärkeä linkki asiakkaan ja tuotannon välissä, ja puhut sujuvasti asiakkaan kieltä.

Toivomme sinulta teknistä koulutusta rakennus- tai puuteollisuusalalta. Arvostamme kokemusta teknisestä asiakaspalvelusta tai projekteista. Kaupallisesta työkokemuksesta on etua tehtävän hoidossa. Persoonana olet tarkka, rohkea, tiimihenkinen ja aikaansaava. Osaat kysyä oikeat kysymykset ja kuunnella vastaukset. Hahmotat kokonaisuuksia ja osaat priorisoida.

Meille on tärkeintä, että haluat oppia tämän tehtävän, olet asiakaspalveluhenkinen ja kiireessäkin pysyt ystävällisenä ja tarkkana.

Koska JELD-WEN Suomi on osa kansainvälistä konsernia, sinulla on vahvan suomen kielen osaamisen lisäksi oltava hyvä englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Tanja Huittinen 050 355 3232. Soittoajat: 18.1. klo 10:00–12:00, 26.1. klo 14:00–16:00 sekä 1.2. klo 12:00–14:00

Hae tehtävään tästä http://hurmos.fi/ILM1161 2.2.2017 klo 18.00 mennessä.

---------------------------------

JELD-WEN Inc. on yksi maailman johtavista ovien valmistajista työllistäen noin 20 000 työntekijää yli sadassa toimipisteessä ympäri maailmaa. Visiomme on johtaa maailmanlaajuista rakennustuoteteollisuutta mahtavien ihmisten kanssa, jotka tuottavat korkealaatuisia tuotteita ja yltävät jatkuvasti huipputason suorituksiin.

JELD-WEN Suomi Oy on oviasiantuntija, joka myy, valmistaa ja kehittää visuaalisesti sekä toiminnallisesti laadukkaita sisäovia, ulko-ovia, saunanovia sekä ääni- ja paloeristettyjä ovia suomalaisiin koteihin ja julkisiin tiloihin.

Suomen pääkonttorimme ja logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Vääksyssä. Ovitehtaamme toimivat Vääksyssä ja Kuopiossa. Myyntikonttorit ovat Vääksyssä, Kuopiossa, Tampereella, Helsingissä ja Oulussa. JELD-WEN Suomi Oy työllistää yhteensä noin 280 henkilöä Suomessa.

Avaa ovi mahdollisuuksiin osoitteessa www.jeld-wen.fi.