JYSK Pirkkalan myymäläpäällikkö Ilkka Riskala on valmiina avajaisiin.

Tampereen alueen suurin JYSK-myymälä Pirkkalassa

JYSK jatkaa vahvaa ketjun kehittämistään, ja avaa torstaina 3. lokakuuta Tampereen alueen suurimman myymälänsä Pirkkalaan. Samalla myös Pirkanmaan asiakkaille on tarjolla entistä laajempi huonekaluvalikoima.

- Uusissa tiloissa meillä on mahdollisuus palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin. Vanhat tilat kävivät vääjäämättä pieniksi kasvaneiden asiakasmäärien myötä. Nyt uudessa, yli 500m2 suuremmassa myymälässä on uuden pohjaratkaisun, optimoitujen hyllykalusteiden ja leveämpien käytävien myötä helpompi asioida. Suurempien varastotilojen ansiosta yhä useampi asiakkaamme saa tuotteen heti mukaansa, iloitsee JYSK Pirkkalan myymäläpäällikkö Ilkka Riskala.

Lisää valikoimaa

Pirkanmaan myymälän huonekaluvalikoima on laajempi kuin muissa lähiseudun JYSK -myymälöissä. Syksyn huonekalu- ja sisustusuutuudet on otettu erittäin hyvin vastaan. Pirkkalan myymälässä on esillä syysuutuuksien lisäksi useita verkkokaupan valikoiman suosittuja tuotteita.

- Haluamme tarjota asiakkaillemme ensiluokkaista palvelua ja helpottaa ostopäätöksen tekemistä; vain verkkokaupan valikoimiin kuuluvia huonekaluja pääsee nyt testaamaan myymälässämme, kertoo Ilkka Riskala.

Yhteinen projekti

Pirkkalan myymälän muuttoa suurempiin tiloihin samassa kiinteistössä on odotettu paljon myös henkilökunnan keskuudessa. Syyskuussa aloitettu myymälän muuttoprojekti ja uudistaminen lattiasta kattoon on ollut tiimityötä.

- Panostamme JYSKissä paljon hyvään työilmapiiriin ja tiimihengen luomiseen. Olen todella ylpeä saadessani projektin aikana huomata, kuinka valtavan sitoutunutta ja kollegaa auttavaa henkilökuntamme on. Uskon, että tämä iloinen yhteishenki välittyy myönteisesti myös asiakkaillemme. Toivotammekin sekä uudet että vanhat asiakkaamme tervetulleiksi tutustumaan uuteen, inspiroivaan myymäläämme, kertoo ylpeä aluepäällikkö Pasi Hakala.

Uusitun JYSK Pirkkalan avajaiset torstaina 3.10.2019 klo 9 alkaen. Avajaisia vietetään huipputarjouksin, ja avajaisten tapahtumista lisätietoa täältä.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.