JYSK Suomella ja Paralympiakomitealla menestyksekäs yhteistyökampanja

JYSKin ja Paralympiakomitean yhteistyö koostuu useista eri elementeistä, kuten perinteeksi muodostuneista JYSK stipendeistä, jotka jaetaan vuosittain lupaaville nuorille paraurheilijoille. Vuonna 2017 JYSK stipendit saivat ratsastajat Jessica Kerttunen (500€) ja Kaisla Osara (500€) sekä uimari Jessika Markkanen (1000€).

Yhtenä uutena yhteistyön elementtinä toteutettiin erikoiskampanja kaikissa JYSKin Suomen myymälöissä. Paralympialaisten aikana 8.-21.3. jokaisesta myydystä kampanjatuotteesta (Wellpur Eggen -tyyny) lahjoitettiin 1 euro lyhentämättömänä paraurheilun tukemiseen.

- Tyynykampanja oli menestys kiitos JYSKin aktiivisen henkilökunnan. Kampanjan avulla paralympiaurheiluun liittyvä tietous parani niin JYSKin asiakkaiden kuin myymälähenkilökunnankin keskuudessa. Kampanja oli myös näyte yhteistyön kaupallisesta potentiaalista, kun myönteinen paralympiamielikuva sidottiin JYSKin laadukkaaseen tuotteeseen. Kampanjan tuomalla tukisummalla saadaan Paralympiakomiteassa paljon hyvää toimintaa aikaan, tukisummalla voidaan toteuttaa esimerkiksi kokonainen leiritapahtuma Paralympiakomitean nuorten ryhmälle, sanoo Tero Kuorikoski, pääsihteeri, Suomen Paralympiakomitea.

Yhteistyökampanja toteutettiin kaikissa Suomen 74:ssä JYSKin myymälässä, joten kaikilla myymälöiden asiakkailla oli mahdollisuus osallistua kampanjaan ja olla näin mukana tukemassa paraurheilua. Yhteistyökampanja sai laajaa näkyvyyttä JYSKin markkinoinnissa, kuten kampanjalehdessä, sosiaalisessa mediassa sekä ennen kaikkea jokaisessa myymälässä.

- Koko Suomen JYSK henkilökunta oli innolla mukana tässä kampanjassa ja lahjoituspotin kertymistä seurattiin päivittäin. Tämä valtakunnallinen myyntikampanja on mainio esimerkki toimivasta ja aktiivisesta yhteistyöstä JYSKin ja Suomen Paralympiakomitean välillä. Olemme todella iloisia voidessamme osaltamme nostaa vammaisurheilun näkyvyyttä ja olla tukemassa paraurheilua sekä sen kasvua, kertoo Ville Velin, Country Manager, JYSK Suomi.

Lisätiedot:
Tero Kuorikoski, pääsihteeri, Suomen Paralympiakomitea, puh. 0400 242 009, tero.kuorikoski@paralympia.fi
Ville Velin, Country Manager, JYSK Suomi, puh. 0400 579 587, vve@jysk.com

Aiheet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 500 myymälää ja 21 000 työntekijää 50 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa ja Itävallassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaja on tanskalainen liikemies Lars Larsen, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.02 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 3.36 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.