KICKS Beauty lanseeraa merenneito-teemaisen Limited Edition SS18 - kesäkokoelman

Tämän vuoden KICKS Beauty -kesäkokoelman inspiraationa on merenneitotrendi, mikä heijastuu kokoelman tuotteiden värimaailmaan. Kokoelmaan sisältyy kokonaisvaltainen valikoima tuotteita, joilla luodaan auringon päivettämä, kuultava ilme. Kesäkokoelman luomiväripaletti sopii käytettäväksi myös aurinkopuuterin ja poskipunan tavoin. Kesäiset kynsilakat ja kuultava poskipunapaletti antavat hetkessä pirteän ilmeen. Meikkituotteet sopivat täydellisesti yhteen merenneitoteemaisten meikkisiveltimien ja meikkipussien kanssa. Merenneito-teemainen kokoelma on myynnissä rajoitetun ajan.

Suureen suosioon noussut merenneito-trendi on selkeästi nähtävissä KICKS Beauty:n kesäkokoelmassa. Kokoelman väripaletin inspiraationa on mysteerinen merielämä, merenneidot ja meren lämpimän sävyinen hiekkapohja. Lämpimät sävyt ovat kontrastissa kylmien, purppuraisten ja sinisten sävyjen kanssa, jotka muistuttavat merta ja koralliriuttoja.

KICKS Beauty Mermaid Makeup Palette - luomiväripaletti
Lämpimänsävyinen Mermaid Makeup Palette -luomiväripaletti koostuu neljästä kuultavasta luomivärisävystä, jotka ovat saaneet inspiraatiota merestä ja meren hiekkapohjasta. Luomivärisävyt on nimetty kesäisen hiekkarannan ja merimaailman inspiroimana: Beach Sand, Sunset, Heat Wave ja Sunkissed. Luomiväripaletin monipuolisia neutraaleja sävyjä voi käyttää myös poskipunan tavoin sekä yhdistellä keskenään silmäluomella luoden kauniin kerrostetun efektin. Paletin sävyt ovat pigmenttisiä sekä kevyitä, mikä mahdollistaa helpon ja nopean levityksen.
Hinta: 19,90€

KICKS Beauty Mermaid Bronzer -aurinkopuuteripaletti
Meren inspiroimassa Mermaid Bronzer -aurinkopuuteripaletissa on kaksi eri sävyä, toinen vaaleampi ja toinen tummempi aurinkopuuteri. Sävyjä voi käyttää joko yksin tai yhdessä kerrostaen kauniin kuultavan meikin luomiseksi. Kummatkin sävyt tuovat kasvoille kauniin auringon päivettämän hehkun.
Hinta: 17,90€

KICKS Beauty Mermaid Blush -poskipunapaletti
Kaksisävyisessä poskipunapaletissa on yksi vaaleampi, pohjasävyltään kylmempi poskipuna ja toinen tummempi, pohjasävyltään lämpimämpi poskipunasävy. Runsaspigmenttisillä sävyillä voi luoda kasvoille klassinen hempeän punakan tai dramaattisemman, värikkäämmän lopputuloksen.
Hinta: 17,90€

KICKS Beauty Mermaid Nail Polish -kynsilakat
Kesäkokoelmaan kuuluu kaksi kynsilakkasävyä, punainen koralli ja lämmin pinkki. Sävyt ovat ihanan kesäisiä ja sopivat myös hyvin yhteen. Runsaspigmenttiset kynsilakat antavat peittävän ja pigmenttisen lopputuloksen yhdellä sipaisulla. Kynsilakoilla loihdittu lopputulos on kiiltävä ja pitkäkestoinen.
Hinta 4,90€ / 11ml.

KICKS Beauty Mermaid Makeup Brushes -meikkisivellinkokoelma
Merenneito-teemaiseen meikkisivellinkokoelmaan sisältyy kolme sivellintä: meikkivoide-, poskipuna-, ja puuterisivellin. Kokoelman kaikki siveltimet ovat synteettistä karvaa.

Meikkivoidesivellin: Nestemäisten ja voidemaisten meikkivoiteiden levitykseen soveltuvan siveltimen suippo kärki levittää meikkivoiteen myös haastaville alueille, kuten nenänpieleen ja suun ympärille. Siveltimen mukana tulee suojus, mikä suojaa sivellintä sekä meikkilaukun sisustaa likaantumasta.

Poskipunasivellin: Suippokärkinen sivellin levittää poskipunan, aurinkopuuterin sekä varjostukset täydellisesti.

Puuterisivellin: Sivellin soveltuu kivi- ja irtopuuterien levittämiseen. Puuterisiveltimellä voi luoda kuultavan ja peittävän lopputuloksen.

KICKS Beauty Mermaid Makeup Brushes -sivellinkokoelman hinta on: 29,90€

KICKS Beauty Mermaid Makeup Bags -meikkipussikokoelma
Merenneitoteemainen meikkipussikokoelma sisältää kolme meikkipussia, joissa kaikissa on erilainen printti. Meikkipussit ovat täydellisiä rannalle, sillä ne on helppo puhdistaa sekä pitävät sisällön suojassa hiekalta ja vedeltä. Meikkipussit on tuotettu polyuretaanista.

Meikkipussi, jossa on tekstillinen printti: Kokoelman leikkisin meikkipussi on saanut inspiraatiota merenneitotrendistä.

Kuviollinen, värikäs meikkipussi: kokokuviollisessa, värikkäässä meikkipussissa on merenneitokokoelman omaa kuviointia. Meikkupussi sopii kaikille niille ketkä rakastavat värejä.

Metallinhohtoinen meikkipussi: Hieman hillitymmän, metallinhohtoisen meikkipussin pinta imitoi kalansuomuja. Tuotteen kuparinen sävy on yhtenäinen merenneitokokoelman aurinkopuutereiden kanssa.

KICKS Beauty Mermaid Makeup Bags -meikkipussikokoelman hinta on 12,90€

Saatavilla kaikissa KICKS-myymälöissä ja verkkokaupassa kicks.fi viikolla 20.

Lisätiedot, painokelpoiset kuvat ja tuotteet testiin:
Sarah Grünn, Marsaana Communications, sarah@marsaana.com, 050 524 9753

Aiheet

KICKS on Pohjoismaiden johtava kauneusketju, jonka konsepti kattaa meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet. Palvelu KICKSillä on henkilökohtaista ja inspiroivaa: ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaitelijat palvelevat 250 myymälässä Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, kivijalkamyymälät ja verkkokauppa ovat saumattomasti yhdistetty modernilla omni channel -ratkaisulla, ja tuotevalikoima kattaa noin 25 000 tuotetta lähes 300 eri tuotemerkiltä. KICKSillä on lippulaivamyymälät Göteborgissa, Oslossa ja Malmössä, ja yritys on osa Axel Johnson -konsernia.