Kiilto Parquet Oil Parkettiöljy - uusi, nopea menetelmä puulattioiden kestävään pintakäsittelyyn

Lehdistötiedote   •   Touko 06, 2014 14:46 EEST

Kiilto Parkettiöljyt

Kiilto Parquet Oil on kasviöljypohjainen, M1-sisäilmaluokiteltu parketti- ja puulattiaöljy. Öljy on tarkoitettu kotitalouksien sekä julkisten tilojen parketti- ja puulattioiden kestävään pintakäsittelyyn ja kyllästämiseen.

Öljyllä käsitelty pinta on luonnollisen näköinen, ja eri värisävyillä voidaan lattian ilmettä muuttaa toiveiden mukaiseksi. Kaikki värisävyt ovat sekoitettavissa keskenään.

Värisävyt: Natural, Ivory White, Silver Grey, Mocca Brown ja Antique Black.

Öljytyllä lattiapinnalla on erinomainen kulutuskestävyys sekä veden ja kemikaalien kesto. Korkea kuiva-ainepitoisuus (> 95 %) takaa erinomaisen täyttävyyden. Öljy kuivuu nopeasti ja siksi öljyäminen on työmenetelmänä nopea. Valmis öljypinta voidaan päällelakata kaikilla Kiillon pintalakoilla. Lakkaus voidaan tehdä jo kuuden tunnin kuluttua öljyämisestä.

Parkettiöljyn lisäksi Kiillon valikoimassa on öljytyn lattian hoitoöljy, Kiilto Parquet Care Oil. Säännöllinen hoitoöljyn käyttö pidentää merkittävästi lattian käyttöikää!

Pakkauskoot: Kiilto Parquet Oil 2,5 litran metalliastia ja Kiilto Parquet Care Oil 1 litran muovipullo.

Öljytyn puupinnan ylläpitosiivoukseen soveltuu Kiilto Parquet Cleaner Easy tai Kiilto Parquet Cleaner Pro -puhdistusaine.

Tuotepäällikkö Jyrki Pajunen, jyrki.pajunen@kiilto.com

Tuotekehityspäällikkö Marjaana Mussalo, marjaana.mussalo@kiilto.com

Kiilto Oy on vuonna 1919 perustettu kemianteollisuuden tuotteita valmistava suomalainen perheyritys, joka on osa Kiilto Family -konsernia. Kiilto Oy toimittaa rakennusteollisuuteen ja kodin remontointiin liimoja, laasteja, tasoitteita, vedeneristeitä, massoja, öljyjä ja lakkoja, sekä liimoja eri teollisuudenaloille. Yhtiön tuotannolla on Avainlippu-merkki, ja kaikki yhtiön valmistamat tuotteet ovat omasta tuotekehityksestä. Suomen lisäksi Kiilto Oy:llä on toimintaa yhdeksässä maassa.

Kommentit (0)