KiiltoClean mukana Fasfood & Café & Ravintola 2017 -tapahtumassa

Lehdistötiedote   •   Helmi 24, 2017 13:52 EET

Tervetuloa vieraaksemme vuoden tärkeimpään ravintola-, kahvila- ja pikaruoka-alan ammattilaisten kohtaamispaikkaan! Tapahtuma 8.-9. maaliskuuta Helsingin Messukeskuksessa.

Tutustu ohjelmaan tästä

Tule tutustumaan uuteen ilmeeseemme ja uusiin tuotteisiimme! Rekisteröidy maksutta vieraaksemme tästä:

Ilmoittaudu tästä

KiiltoClean on Kiilto Family -konserniin kuuluva johtava suomalainen puhtaus- ja hygieniaratkaisujen toimittaja ja kansainvälisesti vahva toimija. Kehitämme ja valmistamme helppokäyttöisiä ja turvallisia kotimaisia tuotteita. Tuotevalikoimaamme kuuluvat pesu-, puhdistus- ja hoitoaineet, hygieniatuotteet, teollisuuskemikaalit sekä siivousvälineet ja -koneet.

KiiltoClean kehittää ja valmistaa tuotteet Suomessa turvallisesti ja vastuullisesti ympäristöstä ja ihmisistä huolehtien. Kotimaisena toimijana tunnemme suomalaiset olosuhteet ja tuotteille asetettavat vaatimukset. Koska sijaitsemme asiakasta lähellä, voimme myös tarjota ainutlaatuisen toimitusvarmuuden. Kehitämme jatkuvasti tuotteitamme ja palveluitamme yhdessä asiakkaidemme kanssa.

KiiltoClean – Puhtautta luomassa.

Kommentit (0)