Joulun lempivaatteet – oloasuja rentoon oloon

Stressaavan arjen vastapainoksi joulun pitkät pyhät tulevat kuin tilauksesta ­– silloin meillä on aikaa oleilla ja rentoutua. Klingel on valmistautunut joulun vapaapäiviin ja tarjoaa laajan valikoiman kotoiluun sopivia tuotteita: lämpöisiä tohveleita, pehmoisia oloasuja sekä erilaisiin tyyleihin sopivia aamu- ja kylpytakkeja.

Joulun suosikkimuoti on kuin joulu itse: täynnä lämpöä, pehmeyttä ja suloista oloa. Tämä pätee myös Klingelin oloasu- ja tohvelivalikoimaan. Lämmittävät materiaalit sekä pehmoinen ja myötäilevä ihotuntuma ovat oloasujen tärkeimpiä tuntomerkkejä. Rentoutumista symboloivat oloasut ja tohvelit ovat lisäksi perinteisiä lahjoja pukinkonttiin.

Tohvelit ja sisäkengät pitävät jalat lämpiminä

Moni valitsee ulkoilukengät ja saappaat huolella, mutta sisäkenkien kyseessä ollessa on vaatimustaso huomattavasti matalampi. Istuvuus on kuitenkin ensisijaisen tärkeä ominaisuus myös sisäkengissä, jotta ne tukisivat jalkaa ja tuntuisivat miellyttäviltä käytössä. Klingel satsaa tämän vuoksi sisäkengissään ja tohveleissaan laajaan mallivalikoimaan. Useimmista tuotteista ilmoitetaan kengän lesti, joka kertoo, minkä levyiselle jalalle kenkä sopii. Näin on helppo löytää omaan tai lahjansaajan jalkaan sopivat sisäkengät ja tohvelit. Valikoiman materiaaleista puolestaan löytyy muun muassa jalkaa lämmittävää villaa ja turkista, jotka kestävät hyvin sekä aikaa että kulutusta.

Pehmeät aamu- ja kylpytakit

Yksi suosikkijoululahjoista on kautta aikojen ollut mukava kylpy- tai aamutakki. Klingelillä on laaja valikoima laadukkaita aamutakkeja, niin pehmeästi lämmittäviä kuin sensuellin pitsisiä tai satiinisiakin. Saatavana on useita pituuksia, kokoja ja kuviointeja. Klassinen yksivärinen aamutakki on klassikko myös Klingelin mallistoissa.

Rentoudu Klingelin oloasuissa

Klingelin kotivaatteissa on valinnan varaa niin olomekkoja kuin myös perinteisiä, kaksiosaisia oloasuja suosiville. Jo kauan suosiossa olleet leggingsit ovat säilyttäneet asemansa paljon myytynä oloasuna, sillä ne ovat superhelpot yhdistellä ja käytössä mutkattomat. Suloisen pehmeät plyysihousut sen sijaan käyvät rentoutujalle, joka vaatii oloasultaan trendikkyyttä. Alaosiin voi yhdistää rennon hupparin, joka ei ole pelkästään teinien etuoikeus; Klingelin valikoimasta huppareita löytyy useissa naisellisissa malleissa ja kuoseissa. Yöuniin tarjolla on perinteisiä pyjamia ja lämpimiä yöpaitoja. Kaikki oloasu- ja pyjamauutuudet löytyvät osoitteesta klingel.fi.

Mallisto on myynnissä osoitteessa http://www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Hanne Nyberg,
 PR-vastaava, Klingel Nordics

hanne.nyberg@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:

, operatiivinen johtaja
, Klingel Nordics

• aw19

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.