Paljasta pintaa hillitysti

Varttunutta ihoa ei tarvitse peitellä! Klingelin julkaistessa uuden mallistonsa keväälle ja kesälle on selvää, että muoti ja trendikkyys ei katso ikää. Mallistosta löytyy pitsiä, reikäkuviointia sekä muut sesongin kuumimmat trendit – aikuisille naisille suunniteltuina.

Kevään trendeissä näkyy paljon läpikuultavaa pitsiä, suurisilmuisia neuleita ja reikäkuviointeja, jotka antavat ihon näkyä hillitysti ja leikkisästi.

Laura Kentin hempeä, puuteriroosan värinen paita on pitsisomisteisen etuosansa ansiosta yksi kevään avaintuotteista. Imartelevan pituiset hihat ovat läpikuultavat ja vuorittomat tuntumatta kuitenkaan liian paljastavilta. Saman merkin korallinvärinen mekko leikittelee myös läpikuultavilla yksityiskohdilla. Mekossa yhdistyy kaksi erilaista pitsikuviointia, mikä luo leikkisän ja samalla yhtenäisen tyylin. Mekosta on saatavissa myös lyhyet koot alle 165 cm pitkille naisille.

Pitsi näkyy myös vaatteiden hoikentavissa somisteissa ja laskoksissa sekä koristeellisina reunoina paidoissa ja puseroissa. Myös klassiset perusmallit saavat uuden, raikkaan lookin trendikkäillä somisteilla. Hyvä esimerkki tästä on Klingelin peruspaita, jonka selässä on kaunis perhospainatus.

Ilmavat neuleet

Yksi kevään avaintrendeistä ovat ilmavasti neulotut neuleet, jotka lämmittävät mukavasti farkkutakin alla ennen kevään lämpimiä päiviä. Neuleella voi myös helposti täydentää asua kesäpäivien kääntyessä viileämpiin iltoihin. Reikäkuvioidussa neuleessa päätät itse, kuinka paljon ihoa haluat paljastaa. Pue alle kevyt toppi rohkeampaan lookiin tai pitkähihainen aluspaita, jos haluat paljastaa vähemmän. Aluspaidan väriä vaihtamalla luot myös helposti uuden tyylin päivästä toiseen.

Think pink!

Ponchomaiset neuletakit luovat pehmeän ja rennon tyylin ja ovat hyvä vaihtoehto ilmaville, reikäkuvioiduille neuleille. Tänä keväänä kannattaa valita hapsuilla somistettu neuletakki, niin olet trendien tasalla. Laura Kentin neuletakki on molempien trendien mukainen ja sopii kevään väreihin. Kevään väriskaala ulottuu raikkaasta oranssista aprikoosin ja appelsiinin kautta koralliin ja aina pastellimaiseen puuteriroosaan ja kirkkaaseen pinkkiin asti. Think pink ja olet oikeilla jäljillä! Yhdistä kevään raikkaat värit neutraaleihin sävyihin, kuten harmaaseen, harmaanruskeaan, beigeen tai kermanvaaleaan.

Charmikkaat kenkätrendit

Kevään läpikuultava trendi näkyy myös kenkämallistoissa. Kengät on somisteltu laserleikkauksilla ja rei’ityksillä. Klingelin klassiset avokkaat on päivitetty tähän sesonkiin täydellisesti korallin ja roosan väliin sijoittuvana sävynä. Nahkainen pintamateriaali on somistettu pienillä reikäkuvioilla, joka sopii kauniisti yhteen kevään pitsien kanssa. Mallistosta löytyy myös suloisen kesäiset mokkanilkkurit, joissa on rei’itetty kukkakuviointi ja avoimet kärjet. Nilkkurit ovat charmikkaat, romanttiset ja ilmavat – kuten koko Klingelin kevään 2016 mallistokin.

___________________________________________________________________________

Kevään mallisto tulee myyntiin verkkokauppaamme osoitteessa www.klingel.fi vuoden lopussa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätietoa, kuvia ja tuotelainaukset:

Cornelia Broqvist,
 viestintäjohtaja

cornelia.broqvist@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:

, Klingelin Pohjoismaiden aluevastaava

KLiNGEL – eurooppalaista muotia aikuisille

Me tiedämme, että tyylikkyys ei riipu vartalon muodosta vaan vaatteiden mallista. Siksi olemmekin erikoistuneet eurooppalaiseen muotiin, joka korostaa jokaisen vartalotyypin ainutlaatuista kauneutta laadusta, toimivuudesta ja tyylistä tinkimättä. Valikoimistamme löydät naisten ja miesten muotia, kenkiä, asusteita ja koruja, jotka on suunniteltu yli 45-vuotiaille sopiviksi. Kaikki myynti tapahtuu etämyyntinä kuvastojen sekä verkkokauppamme www.klingel.fi kautta.

KLiNGEL Suomen emoyhtiö K-Mail Order GmbH & Co. KG perustettiin Saksassa vuonna 1920 ja on tänä päivänä Saksan toiseksi suurin toimija alallaan. KLiNGELin tuotteita myydään 13 maassa Euroopassa. Löydät lisätietoa ja kaikki mallistomme osoitteesta www.klingel.fi. Tutustu myös facebook-sivuumme!