Per Josefsson

Knauf Insulationille uusi Ruotsin ja Suomen myyntipäällikkö

Per Josefsson tulee Knauf Insulationin uudeksi Ruotsin ja Suomen myyntipäälliköksi. Per Josefsson on toiminut viimeksi Ahlsellin markkinointipäällikkönä ja sitä ennen B&B Toolsin tytäryhtiön, Grundan myyntipäällikkönä.

Per Josefssonilla on markkinointialan koulutus, ja hän on työskennellyt eri alojen erilaisissa tehtävissä ottaessaan nyt vastaan Knauf Insulationin Ruotsin ja Suomen myyntipäällikön tehtävät.

– Minuun vetosi Knauf Insulationilla vallitseva uudisraivaajahenki, mikä houkutteli ottamaan tämän askeleen. Yritys on suuri, valmistaa laatutuotteita ja toimii maailmanlaajuisesti, mutta jatkaa edelleenkin nousevalla kehityskaarella. Minä haluan olla mukana rakentamassa tätä tulevaisuutta. Knauf Insulation ei saa mitään ilmaiseksi, minkä vuoksi meidän täytyy työskennellä hieman kovemmin ja olla luovempia asiakkaiden luottamuksen voittamiseksi. Se tekee tästä jännittävän haasteen. On mahtavaa saada tällainen tilaisuus olla vaikuttamassa yrityksen kehittymistä myönteiseen suuntaan, sanoo Per Josefsson

Per Josefssonilla on markkinointialan peruskoulutus ja sen lisäksi hän on opiskellut taloustiedettä Kauppakorkeakoulussa. Hän on toiminut myymälöiden ja organisaation kehitystehtävissä B&B Toolsilla ja sen jälkeen myyntipäällikkönä tytäryhtiö Grundalla. Kahdeksan B&B Tools -konsernissa vietetyn vuoden jälkeen hän on viimeiset viisi vuotta työskennellyt Ahlsellilla, jossa hän toimi ensin myyntipäällikkönä, sitten markkinointipäällikkönä ja lopuksi kiinteistöjä hallinnoivien yhtiöiden avainasiakkuuspäällikkönä.

– Kun tietyt markkinointiin liittyvät työtehtävät keskitettiin, ryhdyin katselemaan uusia haasteita, jotka löytyivät Pohjoismaiden Knauf Insulationilta.

Per Josefssonilla on paljon ideoita Knauf Insulationin kehittämiseksi, mutta heti alkuun hän tulee mukaan jokapäiväiseen työhön saadakseen mahdollisimman hyvän tuntemuksen ja käsityksen yrityksestä.

– Ensimmäisinä kuukausina haluan olla mahdollisimman paljon kentällä. Työtekijöiden ja asiakkaiden tapaaminen ja suhteiden luominen, mutta myös markkinoiden ja tuotteiden parempi ymmärrys, sanoo Per Josefsson.

Ota yhteyttä:
Peter Isacsson, Pohjoismaiden johtaja | +46 (0)706 45 00 06
Elin Gustafsson, Pohjoismaiden markkinointikoordinaattori | +46 (0)703 65 66 04
Per Josefsson, Business Development Mangaer Swe/Fin | +46 (0)736 73 10 41

Kategoriat

Knauf Insulation on osa Knauf Groupia, joka on maailmanlaajuisesti toimiva perheomisteinen rakennusmateriaaleihin keskittyvä konserni. Konsernin liikevaihto on yli viisi miljardia euroa. Olemme yksi maailman suurimmista eristeiden valmistajista, ja me toimimme yli 35 maassa. Meillä on yli 40 tuotantolaitosta, joissa valmistetaan lasivillaa, kivivillaa, suulakepuristettua polystyreeniä (XPS), solupolystyreeniä (EPS) ja suulakepuristettua polyetyleeniä (XPE). Palveluksessamme on yli 5 500 työntekijää, ja me olemme asiantuntijoita eristeiden valmistuksessa, tutkimuksessa ja kehitystyössä. Tarjoamme edistyksellisiä ratkaisuja, jotka parantavat rakennusten energiatehokkuutta ympäri maailmaa. Lue lisää meistä ja tuotteistamme osoitteessa www.knaufinsulation.se