Kontio Glass House -uutuustalot saatavana nyt muuttovalmiina

Kontio esitteli helmikuussa 2017 uuden, modernin Glass House -talomalliston. Nyt Kontio Glass House -malliston talot on saatavilla Uudenmaan alueella myös muuttovalmiina.

- Yhä useampi haluaa omakotitalonsa valmiiksi rakennettuna. Työssäkäyvillä ja ruuhkavuosia elävillä perheillä ei ole usein aikaa ja voimavaroja vaativan rakennusprojektin läpiviemiseen, kertoo Uudenmaan alueen myynnistä vastaava Jyrki Lepistö.

ValmisKontio on vaivaton tapa toteuttaa omakotiasumisen haaveet. Kontio vastaa kokonaisvaltaisesti talon rakentamisesta: perustusten tekemisestä, talon pysytyksestä sekä sisätöistä.

- Omakotirakentaja sopii talon rakentamiseen liittyvistä asioista yhdellä luukulla sen sijaan, että neuvottelisi jokaisesta työvaiheesta urakoitsijoiden kanssa. Monille on myös tärkeää, että pystymme jo kaupantekovaiheessa kertomaan muuttovalmiiksi rakennetulle talolle tarkan hinnan, sanoo Lepistö.

Glass House -mallistoon kuuluu useita erikokoista taloa. Kaikissa taloissa on lisäksi paljon muuntelumahdollisuuksia. Taloon voi valita erilaisia tilaratkaisuja sekä katto- ja terassivaihtoehtoja. Sisustukseen Kontio on kehittänyt hirsirakennuksiin sopivan, tyylikkään Kontio Living -sisustusmalliston, josta asukkaat valitsevat mieleisensä vaihtoehdot. Myös sisustuksen yksilölliset muutostyöt ovat mahdollisia.

Kontion uuteen Glass House -mallistoon kuuluu moderneja ja kaupunkirakentamiseen sopivia hirsitaloja, joihin on haettu vaikutteita virtaviivaisesta ja ajattomasta 1950-luvun yhdysvaltalaisesta arkkitehtuurista. Talomallistolle ilmettä antavat suuret lasipinnat, jotka yhdistyvät nykyaikaiseen, ekologiseen hirsirakentamiseen. Glass House –talojen seinät rakennetaan uudesta, painumattomasta Kontio SmartLogTM -hirrestä.

Lisätietoja:
Jyrki Lepistö, Edustaja uusimaa, 0207707589
Jonas Lindeman, Myynti- ja markkinointijohtaja, 020 770 7407
Petri Hiltula, Design manager 020 770 7906.
Sähköpostit: etunimi.sukunimi@kontio.fi

• Rakentaminen, kiinteistö

• valmiskontio
  • muuttovalmis