ABSOLUE PRECIOUS CELLS ROSE DROP NIGHT PEELING CONCENTRATE : HEHKUVA IHO KUIN SISÄLTÄ PÄIN VALAISTU

ABSOLUE PRECIOUS CELLS ROSE DROP NIGHT PEELING CONCENTRATE

Arvioitu kuluttajahinta 15 ml 110,00€

ABSOLUE PRECIOUS CELLS ROSE DROP NIGHT PEELING CONCENTRATE

"Hehku" on kauneudenhoidon uusi megatrendi

Hehkuva iho, joka näyttää kuin sisältäpäin valaistulta, on yksi netin etsityimmistä kauneuskäsitteistä. Siitä on tullut tärkeä trendi kauneuden maailmassa. Yksi tehokkaimmista keinoista lisätä ihon hehkua on nukkua hyvin. Kaikki yön tunnit eivät kuitenkaan ole yhtä optimaalisia ihon hehkun kannalta. Paras aika ihon ja solujen uusiutumiselle, jolloin väsymyksen merkit väistyvät kauniin hehkun tieltä, on klo 22:n ja 2:n välillä. Riittävä unensaanti tuona aikana voi kuitenkin olla haasteellista kiireisen ja hektisen arjen keskellä ja huonosti nukutun yön seurauksena iho menettää hehkuaan.

Nyt lanseerattavan Absolue-uutuuden ansiosta ihosi uudistuu aktiivisesti riippumatta siitä, miten hyvin nukut. Tämä ihosi uusi liittolainen on nimeltään Absolue Precious Cells – Rose Drop. Yöksi levitettävä kuorintatiiviste sisältää ruusupohjaista ravitsevaa öljyä, joka jättää ihon pehmeän ja puhtaan tuntuiseksi, silottuneeksi ja terveyttä hehkuvaksi.

Absolue Precious Cells Rose Drop: ihoa uudistava kuorintatiiviste

Absolue Precious Cells Rose Drop on suunniteltu antamaan iholle levänneen ihon raikasta hehkua, vaikka yöunet olisivat jääneet vähäisiksi. Kyseessä on uudenlainen yöaikaan vaikuttava ihoa kuoriva tuote. Rose Drop -tiivisteessä yhdistyvät ihoa ravitsevat ja ihoa kuorivat ominaisuudet. Tuotteen levittäminen tarjoaa rentouttavan hemmotteluhetken, joka sekä uudistaa ihoa että hellii aistejasi. Rose Drop -tiivisteelle on kehitetty tuotteen tehoa täydentävä levitysmenetelmä. Tiivistettä pumpataan kämmenelle ja taputellaan hellävaraisesti koko kasvojen alueelle. Tiiviste on pakattu herkän kauniiseen läpinäkyvään, kullanhohtoiseen pulloon. Ihoa kokonaisvaltaisesti kaunistava Rose Drop takaa upeasti hehkuvan ihon herätessäsi aamulla.

Rose Dropin peel-in-oil-koostumus ravitsee ja kuorii.

• Roosanvärinen faasi – kuorinta: Roosanvärinen faasi muodostaa 70 % Absolue Precious Cells Rose Dropin koostumuksesta ja sisältää ihoa kuorivia aktiiviaineita. Vesifaasin perustana on glykolihappo, joka on esteettisessä lääketieteessä suosittu tehoaine. Glykolihappo pystyy tunkeutumaan ihon uloimpien pintakerrosten läpi ja poistaa tehokkaasti kuolleita ihosoluja ja edistää solujen uusiutumista.
  • Kullanvärinen faasi – ihmeöljy: Argan- ja ruusuöljyä sisältävä kullanvärinen faasi muodostaa 30 % koostumuksesta ja rauhoittaa, kosteuttaa ja heleyttää ihoa.

AINUTLAATUINEN YHDISTELMÄ TEHOKKAITA RUUSU-UUTTEITA

Jo vuodesta 1965 lähtien Absolue-tuotelinja on perustunut ruusuun – ikoniseen ainesosaan, jolla on ennennäkemätön kyky uudistaa ihoa. Linjan uutuustuote Absolue Precious Cells Rose Drop sisältää ensimmäistä kertaa suuren pitoisuuden kolmea tehokasta ruusu-uutetta. Tämä ylellinen, erittäin tehokas aineyhdistelmä aktivoi ihon uudistumiskykyä.

• Lancôme-ruusun kantasolu-uute: Tällä Rose Drop -kuorintatiivisteessä ja muissa Absolue Precious Cells -tuotteissa käytetyllä kantasolu-uutteella on osoitettu olevan poikkeuksellinen kyky uudistaa ihoa.
  • Eteerinen damaskonruusuöljy: Tämä kylmäpuristettu ruusuöljy tehostaa ihon korjausmekanismeja.
  • Kartanoruusu-uute: Eteeriseen damaskonruusuöljyyn yhdistettynä tämä uute rauhoittaa ihoa ja ehkäisee tulehdusta tehokkaasti. Uutetta saadaan ylikriittisen hiilidioksidiuuton avulla. Tällä ympäristöystävällisellä menetelmällä pystytään eristämään kukan pienimmätkin molekyylit denaturoimatta niitä.

Absolue Precious Cells Rose Drop kannattaa ottaa käyttöön heti kun iho alkaa näyttää samealta. Levitä tuotetta iholle illalla. Kuorintatiiviste on niin tehokasta, että kaksi pisaraa riittää.

Käyttövinkkejä

• Haluatko tehostaa iltaista ihonhoitorutiiniasi? Sekoita muutama pisara kuorintatiivistettä yövoiteeseen.
  • Haluatko välittömästi näkyviä tuloksia? Lisää kaksi pisaraa kuorintatiivistettä kangasnaamioon ennen kuin asetat sen kasvoillesi.
  • Haluatko päästä eroon epäpuhtauksista? Levitä kuorintatiivistettä vanulapulla ongelmakohtiin.
  • Ravista pulloa, jotta kuorinta- ja öljyfaasit sekoittuvat tasaiseksi koostumukseksi.
  • Kuten aina kuorinnan jälkeen, seuraavana aamuna on tärkeää levittää iholle tuotetta, jonka suojakerroin on vähintään 15.

Lisätiedot:

L´Oréal Finland Oy