Biotherm: Uusi Aquasource Everplump

Lehdistötiedote   •   Helmi 23, 2016 12:56 EET

UUSI AQUASOURCE EVERPLUMP

Ihon täyteläisyyttä lisäävä, silottava kosteuttaja

Verraton uusi kosteusvoide päivittäiseen käyttöön.

Tehokkaasti kosteuttava uutuustuote, joka silottaa ihoa ja lisää sentäyteläisyyttä.

Käänteentekevä uusi koostumus luo kosteutukselle uuden ulottuvuuden.

UUSI Aquasource Everplump:
Tehokas kosteutus häivyttää juonteita kasvoilta – pieni määrä voidetta päivittäin riittää.

Arvioitu kuluttajahinta: 43,50e

Toimitus myyntipisteisiin: viikko 13/2016

LYHYESTI

RAJOJA RIKKOVAA KOSTEUTUSTA: JO PIENI MÄÄRÄ EVERPLUMP-VOIDETTA KOSTEUTTAA JA SILOTTAA IHOA JA LISÄÄ SEN TÄYTELÄISYYTTÄ

KOLMEKYMPPISENÄ ELÄMÄN HAASTEET OVAT VAATIVAMPIA – KUTEN SINÄKIN

30-vuotiaana tiedät jo mitä haluat.
Haluat ottaa elämästä kaiken irti.
Työskentelet tavoitteidesi eteen, kunnes olet tyytyväinen tuloksiin.
Tämä koskee myös ihoasi.

Kolmekymppisen intensiivisessä elämässä iho ei aina onnistu säilyttämään yhtä paljon kosteutta kuin aiemmin. Ihon luonnollisen kosteudensitojan, hyaluronihapon, pitoisuus ihossa alkaa laskea. Ensimmäiset juonteet kasvoilla ovat yleensä merkki ihon kuivuudesta. Entinen kosteusvoide ei välttämättä enää tee tehtäväänsä; on aika etsiä kosteusvoide, joka tarjoaa enemmän.

Pieni sipaisu Aquasource Everplumpia levittää iholle tuhansia mikropisaroita, jotka raikastavat ihon pinnan ja vapauttavat iholle ultrakosteuttavia ainesosia. Lopputulos on silkinpehmeä.

Koostumus kosteuttaa ihoa niin tehokkaasti, että pienet juonteet ja kuivuuden merkit hälvenevät näkyvästi.

TUNTUU KOSTEUTTAVALTA, TÄYDENTÄÄ IHON KOSTEUSVARASTOJA;
SILOTTAA SEKUNNISSA, HÄLVENTÄÄ JUONTEITA VIIKOSSA*)

Kyseessä on yksi merkittävimmistä kosteutusinnovaatioista sitten vuoden 1998 Aquasource Gel -koostumuksen: vuonna 2016 Biotherm-laboratoriot tuovat markkinoille Aquasource Everplump-voiteen. Siinä yhdistyvät uskomattoman miellyttävä virkistävä koostumus ja silottavat ja ihon täyteläisyyttä lisäävät uuden sukupolven aktiiviaineet, jotka yhdessä kosteuttavat ihoa tehokkaammin kuin koskaan ennen.Kosteusvoide on niin tehokas, että jo viikossa juonteet hälvenevät silminnähden.

* Kliininen tutkimus, 57 naista

TUOTTEEN LEVITYS VAPAUTTAA TUHANSITTAIN VIRKISTÄVIÄ MIKROPISAROITA

Iholle levitettäessä ylellisen tuntuinen geeli muuttuu tuhansiksi virkistäviksi mikropisaroiksi. Mikropisaratvapauttavat voiteen kosteuttavat aktiiviset ainesosat, jotka lisäävät välittömästi ihon täyteläisyyttä. Voide on niin raikas, että voit nähdä kimmeltävät mikropisarat niiden imeytyessä ihoosi.

USKOMATTOMAN MIELLYTTÄVÄ AISTIELÄMYS IHOLLESI:
KÄÄNTEENTEKEVÄ TIIVIS GEELIKOOSTUMUS

Vuonna 2016 Biothermin kosteutusosaaminen kulminoituu uuden sukupolven tiivisrakenteiseksi geelituotteeksi, joka on ainutlaatuisen miellyttävä käyttää. Se tuntuu raikkaalta kuin geeli, toimii aktiivisesti kuin seerumi, tasoittaa ikään kuin meikinpohjustaja – muodostaen ohuen silkkisen kerroksen iholle. Tarkkuudella valmistettu vesi silikonissa -geelikoostumus imeytyy niin nopeasti, että tulokset ovat välittömiä ja ihosta tulee täyteläisemmän näköinen.

RANSKAN POLYNESIASTA IHOLLESI:
BLUE HYALURONTM TÄYDENTÄÄ IHON LUONTAISIA KOSTEUTTA SITOVIA VARASTOJA

Ranskan Polynesian vesillä kylmät Antarktiksen merivirrat kohtaavat lämpimät Tyynenmeren vedet. Alueelle on syntynyt ainutlaatuinen mikroskooppinen biosysteemi; kopara-altaat. Ne ovat koti myös Alteromonas macleodii-mikro-organismille, meressä elävälle organismille, josta saadaan Blue HyaluronTM -sokeria.

UUDEN AquasourceEverplumpin luonnollisen nerokas täyteläisyyttä lisäävä vaikutus perustuu tämän merestä saadun aineen luonnolliseen kykyyn täydentää ihon luontaisia kosteutta sitovia varastoja ja ihosta tulee täyteläisemmän näköinen.

VISIO

KOLMEKYMPPISENÄ ELÄMÄ KÄY INTENSIIVISEMMÄKSI

Kolmekymppisenä elämä on täynnä haasteita, mutta tiedät myös mitä haluat.

Ura, oma yritys, perhe (ja siitä seuraavat unettomat yöt...), ystävät, terveys – päivään on saatava mahtumaan kaikenlaista.

Aina tavoitettavissa, aina liikkeessä – intensiivistä hetkessä elämistä.

TARVITAAN KOSTEUSVOIDE, JOKA POISTAA KUIVUUDEN

Äärimmäisen tehokasta kosteutusta.
Kosteutusta, joka silottaa kuivuudesta aiheutuneita juonteita.
Kosteutusta, joka pyyhkii pois ihon kuivumisen merkkejä.

ENSIMMÄISET JUONTEET ILMESTYVÄT KOLMEKYMPPISENÄ

Elämän tahti kiihtyy ja ensimmäiset juonteet ilmestyvät kasvoille. Tässä iässä yksi kolmesta naisesta on huolissaan pienistä juonteista ja kasvojen täyteläisyyden menetyksestä, mutta ei vielä tahdo vaihtaa anti-aging-tuotteisiin vaan käyttää ainoastaan kosteusvoiteita *. Kasvoille ilmestyvät juonteet eivät kuitenkaan välttämättä johdu ennenaikaisesta ikääntymisestä – tämän ikäisillä harvemmin on vaurioita ihon rakenteessa (kollageenia ja elastiinia on edelleen lähes normaali määrä). Syynä on yksinkertaisesti se, ettei iho säilytä kosteutta yhtä tehokkaasti kuin aiemmin. Sen luonnolliset kosteutusmekanismit hidastuvat ja hyaluronihapon määrä laskee.

*Selektiivisenkosmetiikannaiskäyttäjät – Beauty track 2014

INNOVATIIVINEN KOOSTUMUS

EKSTRATIIVIIN GEELIN KOSTEUTTAVAA VOIMAA: LEVITTYY KUIN GEELI, HAJOAA TUHANSIKSI KOSTEUTTAVIKSI MIKROPISAROIKSI & LUO SILKKISEN LOPPUTULOKSEN.

Kun voidetta levitetään iholle, sen erittäin tiivis geelikoostumus hajoaa – koostumukseensekoitetut tuhannet raikkaat mikropisarat vapautuvat ja kosteuttavat ihoa. Pisarat imeytyvät nopeasti: veteen sitoutuneet aktiiviset ainesosat silottavat ihoa ja tekevät siitä täyteläisen, muodostaen silkkisen pinnan.

UUDEN SUKUPOLVEN KOSTEUSVOIDE: VESI SILIKONISSA -KOOSTUMUS SILOTTAA IHOA JA LISÄÄ SEN TÄYTELÄISYYTTÄ

Hämmästyttävän tehokkaan uuden Aquasource Everplump -koostumuksen salaisuus on sen käänteisessä valmistusprosessissa. Normaalisti kosteusvoiteet ovat öljy vedessä -emulsioita. UUSI Aquasource Everplump puolestaan on vesi silikonissa -emulsio. Siinä on kuitenkin muutakin erityistä.

Tarkasti säädellyssä valmistusprosessissa 85 % voiteesta muodostava vesipohjainen osa sekoitetaan öljyiseen osaan (15 %) hyvin vähän kerrallaan (kaksi kertaa hitaammin kuin tyypillisessä koostumuksessa).

Voidetta levitettäessä mikropisaroiden hajoaminen vapauttaa kosteuttavat ainesosat tasaisesti suoraan iholle – luoden välittömän raikkauden tunteen.

AINESOSAT

KOOSTUMUKSESSA ON IHON TÄYTELÄISYYTTÄ LISÄÄVIÄ JA KOSTEUTTAVIA AINEITA: BLUE HYALURONTM JA GLYSERIINI

MERELLISESTÄ ALKUPERÄSTÄ SAATAVA SOKERI RANSKAN POLYNESIAN VESILTÄ:

BLUE HYALURONTM TÄYDENTÄÄ LUONNOLLISESTI IHON OLEMASSA OLEVIA KOSTEUTTAVIA VARASTOJA.

Ihon vedensitomiskykyä parantava Blue HyaluronTM tehostaa ihon luontaista kosteutustuotantoa. Hyaluronihappo pystyy sitomaan jopa 1000 kertaa painonsa verran vettä. Ulkoisen hyaluronihapon lähteen lisäämisen sijaan Blue HyaluronTM täydentää ihon omia kosteutusvarastoja jopa 22 %:lla. Kosteuttava ainesosa lisää pitkäkestoisesti ihon täyteläisyyttä sisältäpäin sitomalla vettä.

Kosteuttava ainesosa ainutlaatuisesta meriekosysteemistä: Blue HyaluronTM

Ranskan Polynesiassa Antarktiksen merivirrat kohtaavat lämpimät Tyynenmeren vedet luoden ainutlaatuisia ekosysteemejä: kopara-altaita. Alueen vesi kuhisee mikro-organismeja, niiden joukossa eräs vähemmän tunnettu aarre: Alteromonas macleodii. Jopa äärimmäisissä olosuhteissa, lämpötilojen kohotessa laskuveden aikaan, tämä mikro-organismi säilyttää rakenteensa ja ominaisuutensa. Sen salaisuus on BLUE HYALURON™-sokeri, joka vetää puoleensa vesimolekyylejä.

BlueHyaluronTM on BiothermWater Lovers–ohjelman mukainen ainesosa

Alusta loppuun Blue Hyaluron™ tuotetaan kestävän kehityksen periaatteita noudattavalla valmistusprosessilla – fyysisellä suodatuksella kemiallisen sijaan.

KAKSI KERTAA ENEMMÄN KOSTEUTTAVAA GLYSERIINIÄ

Täyttä kosteutustehoa ilman tahmeutta – Aquasource Everplump sisältää glyseriiniä, kaksi kertaa enemmän kuin aiemmissa Aquasource -kosteusvoiteissa. AquasourceEverplump antaa jopa 72 tunnin kosteutuksen yhdellä käyttökerralla*.

*mittaustulos, 24 testihenkilöä

TULOKSET

TUNTUU KOSTEUTTAVALTA. TOIMII IHON TÄYTELÄISYYTTÄ LISÄÄVÄSTI.

Kosteusvoide, joka lisää ihon täyteläisyyttä.
Kosteusvoide, joka silottaa ihoa.
Kosteusvoide, joka hälventää juonteita.

Uusi Aquasource Everplump: poikkeuksellista kosteuttavaa ja juonteita hälventävää tehoa.

Ensimmäistä kertaa Biothermin kliiniset tutkimukset ovat osoittaneet kosteusvoiteen tehoavan ensimmäisiin juonteisiin. BlueHyaluronTM, glyseriiniä ja muita aktiivisia ainesosia sisältävä koostumus imeytyy nopeasti ja tasaisesti. Seitsemän päivän kuluessa iho näyttää tasaisemmalta ja neljän viikon jälkeen juonteet hälvenevät. Kosteutettu iho näyttää täyteläiseltä.

3 päivän kosteutus yhdellä käyttökerralla
Äärimmäisen tehokasta kosteutusta: 72 tuntia kosteutusta yhdellä käyttökerralla *

Poikkeuksellista ihon kiinteyttä lisäävää tehoa heti ensimmäisestä käyttökerrasta lähtien**
+52,3 % kiinteämpi
+27,2 % joustavampi

4 viikon jälkeen iho on täyteläisempi ja kimmoisampi
Painojälki ihossa: –29 %.
Iho siis palautuu paremmin ja on täyteläisempi ja kimmoisampi***.

Iho muuttuu yhä sileämmäksi ja täyteläisemmäksi****.
Välittömästi sileämpi iho: +12,9 %.
Viikon kuluttua iho on entistäkin sileämpi: +30,1 %
Viikossa täyteläisyys lisääntyy 15,4 %, neljässä viikossa 31,5 %
Heleämpi iho viikossa: +16,7 %
Juonteet hälvenevät viikossa: –22,4 %

Vahvistaa ihon suojamuuria*****
Ihon kosteuden haihtuminen väheni 100 %:lla naisista.
Haihtuminen väheni keskimäärin 36,9 %.
Tulokset todistavat, että Aquasource Everplumpilla on ihon suojamuuria korjaavia ja suojaavia vaikutuksia.

Voide on
Dermatologisesti testattu
Oftalmologisesti testattu
Sopii herkälle iholle
Ei tuki ihohuokosia

*Ihon kosteustason mittaus Corneometer®-laitteella – yksi käyttökerta – 27 naista
**DermalTorquemeter -mittaukset – 40 naista
***Dermotracemittaustulos– 50 naista
****Kliininen tutkimus – 57 naista
*****DermalabEvaporimeter – 1 käyttökerta – 27 naista

SARJA

AQUASOURCE:

YHÄ TEHOKKAAMPAA KOSTEUTUSTA

Koska intensiivinen kosteutus on terveeltä näyttävän ihon perusta, Biotherm kehitti palkitun Life PlanktonTM -ainesosaa sisältävän geelivoiteensa vuonna 1998.

Biotherm-laboratoriot pyrkivät jatkuvasti kehittämään ihonhoitoteknologiaa ja tunnistamaan naisten muuttuvia tarpeita, ja siksi myös Aquasourcen alkuperäistä koostumusta päivitetään säännöllisesti. Samalla kuitenkin pyritään säilyttämään se autenttisuus, joka on tehnyt Aquasourcesta supersuositun kosteusvoiteen.

AQUASOURCE-SARJASTA LÖYTYY IHOLLESI SOPIVA TUOTE IHOTYYPISTÄSI, IÄSTÄSI, ELÄMÄNTYYLISTÄSI JA VUODENAJASTA RIIPPUMATTA.

Raikas, sinulle sopiva kosteuttava tuote geelinä, voiteena tai seerumina.

L’Oréal Finland
L’ Oréal Luxe