Kérastase Densifique for men - elinvoimaa ja jäntevyyttä miesten hiuksille ja hiuspohjalle.

Lehdistötiedote   •   Helmi 03, 2016 13:55 EET

Kérastase Densifique for men

Kérastase uskoo, että hiuspohjassa piilee elinvoimaisten hiusten salaisuus.
Hiuspohjan iho vaatii yhtä paljon huomiota kuin kasvojen iho, sillä se kätkee sisälleen hiustupen eli paikan, jossa hiukset syntyvät. Uutuudet ovat:
Densifique Homme Hair density and fullness program, 30x15ml 155€
Bain Densité Homme Daily care shampoo 250ml 30€
Baume Densité Homme Modelling texturizing paste 75ml 33€

Koska hiukset luovat osan maskuliinista karismaa, huolehtii Kérastase myös miehisestä hiushyvinvoinnista. Vaikka moni asia vaikuttaa hiustenlähtöön, on testosteronilla vahva läsnäolo. Tästä syystä perinnöllinen hiusten oheneminen vaikuttaa lähinnä miehiin. Maskuliininen hiusten oheneminen johtuu hiuksen ympärysmitan kapenemisesta ja hiusten määrän vähenemisestä etu ja pääliosassa hiuspohjaa.

Tämän ilmiön on todettu johtuvan 5-alpha-reduktaasi -entsyymin hyperaktiivisuuteen. Tämä entsyymi muuttaa testosteronin DiHydrotestosteroniksi (DHT). DHT taas lyhentää hiuksen kasvukautta ja tämän seurauksena hiuksen kasvukaari lyhenee olemattomiin.

Vastaus

Kérastasella on uudenlainen ratkaisu miesten hiustenhoitoon, kun kyseessä on oheneva hiuslaatu:

Ainesosa, joka edesauttaa hiuksen kasvuvaihetta, Stemoxydine 5%, herättää nukuksissa olevia hiusnystyjä. Hiusnystyissä sijaitsee myös glykaaneja, joilla on merkitystä hiusten laatuun ja elinvoimaisuuteen. Yhdessä Glycane Complexe ja Stemoxydine 5% antavat hiuksille elinvoimaa ja jo yhden kuukauden käytöllä saadaan hiuksiin enemmän voluumia ja massaa ja 3 kuukauden päivittäisellä käytöllä saadaan esiin jo näkyvästi uusia, aiemmin lepovaiheessa olleita hiuksia.

Tuoksussa yhdistyy sitruunaiset aromit, bergamotti, tee ja tuoksun viimeistelee Myski ja vanilija. Tumma ja metallinhohtoinen pakkaus näyttää maskuliinisen tyylikkäältä.

Densifique Three-step Routine

Bain Densité Homme Daily care shampookylpy

Virkistävä ja tuuheuttava tunne hiuksille. Shampookylpy sisältää biotiinia.

Leitä tasaisesti kosteisiin hiuksiin, vaahdota ja huuhtele huolella.

2. HOIDA

Densifique Homme Hair density and fullness program

3 kuukauden päivittäisellä käytöllä saadaan esiin jo näkyvästi uusia, aiemmin lepovaiheessa olleita hiuksia*

Levitä hiuspohjaan päivittäin 3 kk ajan aamuin tai illoin kuiviin tai pyyhekuiviin hiuksiin.

Napsauta pois ampullin litteä korkki ja kiinnitä suutin pulloon.

Painele suuttimen pyöreää osaa levittääksesi tuote jakauksittain hiuspohjaan. Voit käyttää suuttimen nokkaa apuna jakausten tekemiseen.

Hiero hiuspohjaa sormenpäillä levittääksesi hoidon kauttaalleen hiuspohjaan ja hiuslatvoihin

3. MUOTOILE

Baume Densité Homme Modelling texturizing paste

Levitä pähkinän kokoinen määrä muotoiluvoidetta kämmenelle ja lämmitä hieroen käsiä vastakkain. Levitä pestyihin, kuiviin hiuksiin.

Viimeistellyn lopputuloksen saavuttamiseksi työstä hiuksia sormenpäillä ja tuo esiin vieläkin enemmän tuuheuden tunnetta.

*Kliininen testi, 101 henkilöä, 3 kuukautta, testituote vs. lumetuote

L’Oréal Finland Oy

Niittykatu 6b

tel. +3589452631