Kérastase Elixir Ultime Ikoniset hiusöljyt uudistuivat - Uudenlaiset tuotekoostumukset ja uusi vastustamaton ulkomuoto!

Kérastase Elixir Ultime

Ikoniset hiusöljyt uudistuivat- Uudenlaiset tuotekoostumukset ja uusi vastustamaton ulkomuoto

Elixir Ultime -tuotesarja:

Luksusta ja käsinkosketeltavaa kauneutta hiuksille

Elixir Ultime UUTUUDET *Suositushinnat

Volume Beautyfying Oil Mist 40€

Beautifying Oil Conditioner 38€

*Ilmoitetut hinnat ovat ohjeellisia suositushintoja. Jälleenmyyjällä oikeus itse päättää tuotteiden vähittäismyyntihinnoista

Legendaarisen hiusöljyn tarina

2010 Kérastase lanseerasi must-have hiustenhoitoöljynsä, jossa yhdistyi kallisarvoiset öljyt ja ennenkokematon teknologia.

Kérastase Elixir Ultime – hiustenhoitoöljytuotteidentaika piilee sen teknologiassa, jossa arvokkaat öljyt yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla. Öljyjen ravitseva, suojaava ja hiuksia kaunistava vaikutus on kerrassaan maaginen.Tarina sai alkunsa ikonisesta Elixir Ultime L’Huile Originale Oléo Complexe-hiustenhoitoöljystä, jota seurasivat Grand Crus -hiustenhoitoöljyt sekä Elixir Ultime Huile Lavante –shampookylpyja Huile Cataplasme –hoitonaamio.Elixir Crème Fine yhdisti ensimmäistä kertaa öljyn ravitsevat ominaisuudet voiteenkeveyteen, lopputuloksena ”hybridi”-tuote, joka tuntuu kuin silkin kosketukselta hiuksissa. Seuraavaksi valikoimaan saatiin paksuille ja karheille hiuksille oma shampookylpy Bain Riche ja Solid Serum -kiinteä öljyseerumi. Nyt tuoteperhe uudistuu ja toivotamme tervetulleiksi uusia ikonisia öljytuotteita. Tuotesarjaan saatiin kaksi uutta tuotetta. Jätettävä öljysuihke hennoille hiuksille ja poishuuhdeltava hoitoaine.

Elixir Ultime

Volume Beautyfying Oil Mist - lasipullossa

Uudenlainen kaksifaasinen -hiusöljysuihkehennoillekin hiuslaaduille.

KOHDERYHMÄ

Hennot hiukset ja naiset, joita öljyjen raskaus tai levitys pelottaa

TEKNOLOGIA

Intra-cylane™ ja Oléo-Complexe -teknologia (pracaxi-, argan-, maissi- ja kameliaöljyt)

EDUT

Hiukset saavat lisää volyymiä, rakennetta ja kiiltoa ja tuntuvat kevyiltä ja ihanan pehmeiltä.

KÄYTTÖTAVAT

Kampauksen alle kosteisiin hiuksiin, kuiviin hiuksiin vähentämään pörröisyyttä, kiillon lisääminen hiuksiin, viimeistelynä valmiiseen kampaukseen

KÄYTTÖ

Sekoita hyvin, jotta kaksivaiheisesti toimiva koostumus sekoittuu. Suihkuta kosteisiin tai kuiviin hiuksiin.

Elixir Ultime beautifying oil conditioner

Poishuuhdeltava hoitoaine kaikille hiustyypeille, jotka haluavat öljyjen hoitavan vaikutuksen päivittäiseen rutiiniinsa. Sopii myös hennommille hiuksille.

TEKNOLOGIA

Oléo- Complexe -teknologia (pracaxi-, argan-, maissi- ja kameliaöljyt).

EDUT

Hiuksista tulee välittömästi helposti muotoiltavat: takkujen määrä vähenee. Hiuksista tulee pehmeät: ne tuntuvat ravituilta ja silkinpehmeiltä.

Hiuksista tulee kiiltävät: hiukset saavat uskomattoman kiillon.

KÄYTTÖTAVAT

Vuorotellen Huile Cataplasme -öljyhoitonaamion kanssa.

KÄYTTÖ

Levitä pestyihin ja pyyhekuiviin hiuksiin, anna vaikuttaa 1–2 minuuttia ja

huuhtele huolellisesti.

Lisätietoja myös oheisesta lehdistötiedotteesta. Muista myös Kérastase Finland Facebook-sivut ja @kerastasefinland instagramissa.

• hiustenmuotoilu
  • kerastase