KÉRASTASE GENESIS - moderni tapa hoitaa hiustenlähtöä

Kérastase GENESIS - AINUTLAATUINEN LÄHESTYMISTAPA. ESTÄÄ HIUSTENLÄHTÖÄ VAHVISTAMALLA RATKAISU EHKÄISEMÄÄN HIUSTENLÄHTÖÄ NUOREMMALLE SUKUPOLVELLE

Tällä hetkellä, nro #1 hiuksiin liittyvä huolenaihe nuorten naisten keskuudessa ei ole perinteinen hiustenhoidon ongelma kuten hiusten kuivuus tai vaurioituneisuus. Se on itse asiassa hiustenlähtö. Silti vain 8% markkinoilla olevista tuotteista hoitaa hiustenlähtöä! Kun nuoret naiset etsivät ratkaisuja, he törmäävät usein lääkemäisiin tuotteisiin, jotka usein ovat ensisijaisesti suunnattuja miehille.Tarjolla ei ole tuotteita, jotka naiset assosioisivat myös kauneudenhoitoon ja tehokkaaseen hoitotulokseen. Kunnes nyt.

Kérastaseon kuunnellut naisten huolia ja tuo kampaamoihin GENESIS-hiustenhoitosarjan, joka on moderni ratkaisu moderniin ongelmaan: hiustenlähtöön joka johtuu elämänmuutoksista.

UUSI KAKSITEHOINEN HIUSTENHOITOSARJA

GENESIS –tuotesarjassa yhdistyvät miellyttävät koostumukset ja tuoksut sekä hiustenlähdön tehokas hoitaminen ylellisesti, hienostuneesti ja tieteeseen pohjautuvin tuottein. Tuotesarja hyödyntää tehokkaimmat ainesosat, kuten Aminexil, alppitähden kantasolut ja inkivääri, muodostaen koostumukset, jotka estävät hiustenlähtöä mikä johtuu joko hiuksen katkeilusta (vaikuttavat tekijät mekaaninen kulutus, ilmasto) tai heikentyneistä hiusjuurista (vaikuttavat tekijät stressi, hormonit, ruokavalio). Tuotesarjan kehittelyssä ovat olleet mukana alansa asiantuntijat niin hius-, ravitsemus- kuin ihotautienkin alalta varmistaen kampaamo- ja kotikäyttöön tuotesarjan, joka ehkäisee hiustenlähtöä välittömin tuloksin sekä pitkäaikaisesti käytettäessä. Vapauttaakseen negatiivisen kai’un hiustenlähdöstä Kérastase on tuonut markkinoille ratkaisun, joka on tehokas ja miellyttävä, aistillinen ja nautinnollinen – hetki itsensä hoitamiselle, huolehtien hiusten hyvinvoinnista ja kauneudesta, josta jää hyvä olo niin henkisesti kuin fyysisesti.

TUOTTEET

GENESIS BAIN HYDRA-FORTIFIANT -shampookylpy norm/hennot hiukset
250ML, 32 EUR KULUTTAJASUOSITUSHINTA
GENESIS BAIN NUTRI-FORTIFIANT -shampookylpy kuiv/rasvoittuvat hiukset
250ML, 32 EUR KULUTTAJASUOSITUSHINTA
GENESIS FONDANT RENFORÇATEUR -hoitoaine
200ML, 39 EUR KULUTTAJASUOSITUSHINTA
GENESIS MASQUE RECONSTITUANT -hiusnaamio 200ML, 51 EUR KULUTTAJASUOSITUSHINTA
GENESIS DEFENSE THERMIQUE -jätettävä hoito 150ML, 39 EUR KULUTTAJASUOSITUSHINTA
GENESIS SERUM ANTI-CHUTE FORTIFIANT -seerumi päivittäiseen käyttöön 90ML, 60 EUR KULUTTAJASUOSITUSHINTA
GENESIS AMPOULES CUREANTI-CHUTE
FORTIFIANTES 6ML X 10 -ampullikuuri , 65 EUR KULUTTAJASUOSITUSHINTA

#kerastasegenesis #neverfall @kerastase_official

Lisätiedot ja tuotetiedustelut:

Jonna Rämänen / Trade Marketing Manager

p. 040-5880825 / jonna.ramanen@loreal.com

• seerumi
  • hiusnaamio
  • hoitoaine
  • shampoo
  • hiustenlähtö
  • kérastase

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.