Kérastase L'Incroyable Blow Dry Lotion - Nyt voit muotoilla hiuksesi uudelleen ja uudelleen.

Kérastase Couture Styling uutuus:

L’Incroyable Blowdry

muusanaanŸ Anja Rubik

Mikään ei ilmennä huoliteltua eleganssia niin kuin salonkilaatuinen föönikampaus, ja naiset himoitsevat föönattuja hiuksia nykyään enemmän kuin koskaan. Aiemmin vain erikoistilanteisiin varatusta toimenpiteestä on tullut moderni, ylellinen ja kaikkien saatavilla oleva kauneusrituaali ympäri maailman. Arvioitu hintasuositus (jälleenmyyjällä on oikeus määrittää hinta) 150ml / n. 33€

Ilmoitetut hinnat ovat ohjeellisia suositushintoja. Jälleenmyyjällä oikeus itse päättää tuotteiden vähittäismyyntihinnoista.

BlowDry

Föönaustrendi on vallannut kauneuspiirit, ja naisilla on nyt mahdollisuus piipahtaa föönibaareissa, varata föönausaika netissä ja jopa tilata föönauspalvelu kotiinsa.

Kyseessä on maailmanlaajuinen ilmiö: Google-haku sanalla "blowdry" tuottaa 14 miljoonaa tulosta ja föönausta koskevat haut ovat lisääntyneet 53 %. Entä Instagramissa? Tunnisteella #blowdry löytyy miljoona kuvaa, joissa naiset esittelevät upeita kampauksiaan.

Konsepti

Kérastasen L’IncroyableBlowdry mullistaa hiusmuotoilun. Ainutlaatuinen, lämmöstä aktivoituva emulsio tekee hiuksista helposti muotoiltavat ja antaa rajattomat vaihtoehdot uudelleenmuotoiluun ilman tuotteen uudelleenlisäämistä – kaikki tämä hiuksia kovettamatta.

L’IncroyableBlowdry takaa pitkäkestoisemman föönaustuloksen ja tarjoaa lukemattomia vaihtoehtoja kauniisiin kampauksiin.

L’IncroyableBlowdryn ennennäkemätön muotomuisti mahdollistaa hiusten muotoilun ja uudelleenmuotoilun vain parissa minuutissa.

• Se tarkoittaa sitä, että voit kihartaa hiukset, suoristaa ne ja sitten taas kihartaa ilman, että sinun tarvitsee lisätä tuotetta uudelleen.
  • Se tarkoittaa sitä, että ehdit sekä salille että ravintolaillalliselle.
  • Se tarkoittaa ylimääräistä 10 minuuttia aamuisin rakkaasi kainalossa... eikä peilin edessä!

Kérastase-hiustenhoidolle ominaiseen tapaan hiukset säilyvät Couture Styling -tuotteilla pehmeinä ja ylellisinä jopa hiusten muotoilun jälkeen, mikä kumoaa uskomuksen siitä, että lämpökäsittely vahingoittaa hiuksia tai tekee ne kuiviksi ja jäykiksi. Todisteena Couture Styling -tuotteiden ainutlaatuisesta ominaisuudesta – Kérastase-kosketuksesta – ovat upeat, elinvoimaiset ja kauniisti liikkuvat hiukset.

L’IncroyableBlowdry on Kérastase-kosketuksen ylivertainen ilmentymä.

Kun hiuksiin kohdistetaan lämpöä ja mikrohiukkaset sulavat, kampaus lukittuu paikoilleen. Mikrohiukkaset voidaan sen jälkeen taas uudelleenaktivoida. Tämä mahdollistaa lukemattomat uudelleenmuotoilut vain yhdellä L’Incroyable Blowdry -levityskerralla. Teknologia on myös yhteensopiva hiuksiin jätettävien muotoilutuotteiden tai poishuuhdeltavien hiustenhoitotuotteiden kanssa, joten se on tarpeeksi monipuolinen kaikkien naisten tarpeisiin.

Ennennäkemätön koostumus

Ennennäkemättömät tulokset

Lyhyesti!

• Ärsykkeisiin vastaava muotoilu on L'Oréalin Yhdysvalloissa sijaitsevan soveltavan tutkimuslaboratorion yli viiden vuoden lämpömuotoilututkimuksen tulos.
  • Tuotteessa on lämpösuoja 230 °C:een asti, joten voit käyttääomalle hiustyypillesi sopivia muotoilurautoja.
  • Se aktivoituu matalassa lämpötilassa, joten saat virheettömiä tuloksia jopa muotoiluraudan pienimmällä asetuksella.
  • Se ei vahingoita hiuksia, joten sitä voidaan käyttää jopa herkistyneisiin hiuksiin.
  • Se säilyttää puhtaan tunteen pidempään, joten voit nauttia upeasta kampauksestasi kauemmin, jopa aktiivisen elämäntyylin keskellä.
  • Se on uudelleenmuotoiltava, joten voit vapaasti kihartaa, suoristaa ja sitten taas kihartaa, koska et voi tehdä virheitä!
  • Se hillitsee pörröisyyttä 96 tunnin ajan, jopa 80 %:n kosteudessa. Joten vaikka hengailisit kaupungilla Riossa tai nauttisit helteisestä yöstä Miamissa, kampauksesi pysyy aina virheettömänä.
  • Se tekee hiuksista hallitusti liikkuvat.
  • Se on Move-Hair® testattu edistyksellisellä mittauslaitteella, joka toisintaa hiusten liikkeen ja analysoi useita parametreja hiusten ihanteellisen liikkeen laskemiseksi.Move-hair
  • Siinä on ainutlaatuinen muotomuisti, joten voit rohkeasti uhmata äärimmäisiä sääolosuhteita tai bailata sydämesi kyllyydestä tanssilattialla. Kampaus säilyy ryhdikkäänä, mutta silti dynaamisena ja luonnollisesti liikkuvana.

Lisäksi, Anja Rubik on kansainvälinen Kérastase-muusa L'Incroyable muotoilutuotelanseerauksessa. Myös Kérastase lookkien, Visions Of Style -luoja, hiusguru Luigi Murenun haastattelu ja paljon muuta tiedotteessa!

• lincroyable
  • hiuksille
  • föönaus
  • voide