KINEMATIC - Ensimmäinen L’Oréal Professionnel Suomi -hiustentrendikokoelma

Ensimmäinen L’Oréal Professionnel Suomi – kokoelma

L’Oréal Professionnel –tiimi on toteuttanut ensimmäistä kertaa oman suomalaisen hiuskokoelman, joka kantaa keväällä 2015 nimeä KINEMATIC. Kolme mallia, kolme eri värimaailmaa ja 3 eri tyyliä – Kinematic on kokoelma hiusmuotia, joka inspiroi kampaajaa haastamaan itsensä niin leikkausten kuin värienkin osalta sekä tarjoamaan asiakkailletätä kautta yksilöllisiä, ajanhenkisiä hiuksia.

Suomalaisen koulutustiimin toteuttama hiusmuotikokoelma tullaan julkaisemaan kaksi kertaa vuodessa, kevät- ja syyskaudelle. Kokoelmat suunnitellaan vastaamaan suomalaisten kampaajien sekä kampaamoasiakkaiden tarpeita, tyyliä ja toiveita.Suomalaisen kokoelman lisäksi L’Oréal Professionnel tarjoaa edelleen kaksi kertaa vuodessa kansainväliset, kausittain julkaistavat IT LOOKS-hiustrendit, jotka tuovat tuulahduksen maailman catwalkeilta ja katumuodista. Näin pystymme tarjoamaan jopa 4 kertaa vuodessa uuden kokoelman ja antamaan lisää työvälineitä kampaajien ammattitaidon tueksi.

”Uskon, että näistä kuvista huokuu se intohimo, jolla L’Oréal Professionnel ja me suhtaudumme hiuksiin ja niiden merkitykseen osana kunkin persoonallisuutta. Haluamme kehittää suomalaisia kampaamoita huipputasolle ja olla mukana tukemassa kampaajien ammattitaidollista osaamista”, sanoo L’Oréal Professionnelin taiteellinen johtaja Jari Laamanen.

”Kokoelmassamme olemme pyrkineet haastamaan itseämme rohkeasti ja rajoja rikkoen – näin hiuksissa on saavutettu mielenkiintoisilla värijaotteluilla pohja, joilla saadaan leikkausten liikkuvuus ennennäkemättömällä tavalla esiin”, lisää Jari Laamasen kanssa hiukset toteuttanut kouluttaja Mika Yli-Hannuksela.

KINEMATIC

L’Oréal Professionnel kokoelma on saanut inspraationsa Hilma af Klintin42 vuotta salassa pidettyjen abstraktien maalausten värimaailmasta ja niiden julkaisun kanssa samaan aikaan vaikuttaneen Victor Vasarelyn kineettisten teoksien muotokielestä. Victor Vasarely oli mestari luomaan kolmiulotteisia illuusioita nerokkaalla värien käytöllä. Hilma af Klint taas muutti taidehistoriaa yrittämällä maalata näkymättömän näkyväksi teoksilla, joiden arvo huomattiin vasta kymmeniä vuosia hänen kuolemansa jälkeen. Näiden lahjakkaiden taiteilijoiden periksiantamaton ja ennakkoluuloton suhtautuminen omaan työhönsä on ollut inspiraation lähteenä L’Oréal Professionnel kokoelmalle.

+3589452631 Niittykatu 6 b, 02200 Espoo

L'Oréal Professionnel/Redken/Matrix/Kérastase