Legendaarinen hiustaiteilija Guido Palau, Versace ja 90-luvun huippumallit catwalkilla.

Donatella Versace järjesti veljensä, Gianni Versace:n, kunniaksi näytöksen, joka heijasti 90-luvun supermalliaikaa. Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Cindy Crawford, Helena Christensen ja Carla Bruni olivat kaikki mukana eeppisessä näytöksessä Milanon muotiviikoilla syyskuussa 2017.

Supermallit viimeistelivät näytöksen kävellen George Michaelin kappaleen, Freedom, tahtiin lavalla. Guido Palaulle Freedom on tärkeä pala historiaa, sillä hän stailasi hiukset tuolle ikoniselle musiikkivideolle ja tästä mallien täyteisestä videosta Guidon ura lähti raketin lailla nousuun ja on pysynyt huipulla siitä lähtien. Palau on osa pop-historiaa.

“Videon tekeminen oli uskomaton kokemus, joka vei urani aivan uudelle tasolle. Olen todella ylpeä siitä ja millainen merkkipaalu siitä on tullut monille. On upeaa olla mukana jossain, joka oikeasti merkitsee paljon ihmisille. ", Guido kertoi.

Guido ja Donatella ovat tehneet yhteistyötä jo pitkään. Vuosien saatossa suurin osa Donatellan näytöksistä on Guidon käsialaa. "Tämä tilaisuus oli tunteikas Donatellalle ja kaikille muillekin.", sanoi Guido. "Hän on todella intohimoinen työssään ja ihailen sitä hänessä. Olen työskennellyt jo 20 vuotta Donatellan ja Giannin kanssa".

Jotta malleille saatiin upeat hiukset, Guido pysyi sen ajan tyylille uskollisena. Tosin 90-luvun kauneus tuntuu kovin ajankohtaiselta juuri nyt. "Halusin viedä heidän ikoniset tyylinsä tähän päivään", hän kertaa.

Hiukset valmisteltiin Pillow Proof Blow Dry Primer Suihkeella antamaan lämpösuojaa. Sen jälkeen tyvelle levitettiin Guts 10 tyvivaahto, joka antoi juurikin sitä 90-luvun tuuheutta ja ilmavuutta, eikä jätä jälkeensä tahmaista tai kovaa tunnetta. Hiukset viimeisteltiin föönaten pyöröharjalla ja lopuksi lisättiin kiiltosuihketta ja Kevyesti hiuskinnettä Quick Dry 18, jolla saatiin kampaukseen pitoa.

Versacen näytös ei ollut ainoa, johon stailattiin malleja 90-luvun fiiliksiin. Alexander Wangin näytökseen Guido stailasi mm. Kaia Gerberin, joka juuri pyrkii mallimaaliman huipulle uutena tulokkaana, äitinsä Cindy Crawfordin jalanjäljissä.

“On mahtavaa saada lisää ikonisia kasvoja catwalkille. Hänen (Kaian) persoonallisuus on todella suloinen ja hän on ammattilmainen työssään, aivan kuten äitinsä", Guido kertoo. Hän on innoissaan ja äitinsä todella ylpeä.".–

Seuraa @redken Instaa, josta saat lisää tietoa trendeistä ja voit vilkaista sisälle muotiviikon tapahtumiin backstagella.

REDKEN 5th AVENUE NYC

Redken 5th Avenue NYC on ammattimainen hiusten muotoilu-, hoito- ja värisarja. Brändi edustaa inspiroivaa koulutusta, mullistavia tuotekoostumuksia ja luovuutta, joka on vertaansa vailla. Tarjoamme tämän kaiken kampaajille, mutta myös kuluttajille. Redken on vahva vaikuttaja muotiviikoilla Pariisissa, Milanossa, New Yorkissa ja Lontoossa. Redken luo trendejä ja aiheuttaa keskustelua siitä, mikä hiusten parissa on trendikkäintä. Lisää löydät Redken.com:sta, Redken Facebookista ja Instagramista @redken.

• guido
  • redken