PRO FIBER - Loputtomasti uudelleenaktivoitava hoitouutuus hiuksille L'Oréal Professionnel:lta

Etsitkö jotain mikä kestäisi ikuisesti?

L’ORÉAL PROFESSIONNEL PRO FIBER -ensimmäinen pitkävaikutteinen, uudelleenaktivoiva hiustenhoito.

Anna hiuksillesi uusi elämä.

Kotihoitotuotteiden hinnat n. 22€-26€. Kampaamohoito n. 15-35€

L’Oréal Professionnel lanseeraa todellisen innovaation, Pro Fiber- hiustenhoitosarjan, joka jälleenrakentaa hiuksia pitkäkestoisesti ja se onuudelleenaktivoitavissa kotona.

Vaurioituneet hiukset ovat naisten suurimpia huolenaiheita hiuksissa. L’Oréal Research
-laboratorioiden ainutlaatuinen tutkimustyö ja asiantuntemus vaurioituneista hiuksista, sekä L’Oréal Professionnel-kampaajien ammattitaito ovat Pro Fiber -lanseerauksen taustalla.

Uusi pitkään vaikuttava Pro Fiber -hoitosarja on kehitetty vastaamaan naisten tarpeita. Ainutlaatuinen yhdistelmä aktiivisia ainesosia imeytyvät hiukseen vaikuttaen jälleenrakentavasti sisältäpäin pitkäkestoisesti. Hius näyttää uudistuneelta tyvestä latvaan, vaurioitumisesta ei näy merkkiäkään. Hiukset ovat saaneet uuden elämän.

Kaikki alkaa kampaamosta:
Pro Fiber on mullistava, pitkäkestoinen hiustenhoito, jonka vaikutuksen voi uudelleenaktivoida loputtomasti.

15 VUODEN TUTKIMUKSEN TULOS JA 15 PATENTTIA:
AINUTLAATUINEN INNOVAATIO APTYL 100

Aptyl 100 on ainutlaatuinen kaksoismolekyyli, joka ensimmäistä kertaa pitkäkestoisesti pystyy lukitsemaan ainesosat sisälle hiukseen. Aikaisemmin suurin osa tuotteiden hoitovaikutuksesta loppui tai väheni ensimmäisen shampoopesun jälkeen. Aptyl 100 -pitkäkestoisen hoitoaktivaattorin avulla aktiiviset ainesosat lukkiutuvat syvälle hiukseen kampaamossa tehdyn hoidon aikana. Aptyl 100 -molekyylin teho kestää 4 shampoopesua, jonka jälkeen sen voi uudelleenaktivoida kotona, yhä uudelleen ja uudelleen.Tämä L’Oréalille ainutlaatuinen patentoitu teknologia on 15 vuoden tutkimuksen sekä hiusten ja niiden rakenteiden syvällisten havainnointien tulos.

Aminosilane -ainesosan ja ainutlaatuisen kationisen polymeerin yhdistämällä L’Oréal Research -laboratoriot ovat ensimmäistä kertaa onnistuneet kehittämään uudenlaisen pitkäkestoisen hiustenhoitosarjan.

Aminosilane vaikuttaa hiuksen sisällä ja on tunnettu kuitukerrosta jälleenrakentavista ominaisuuksistaan , sekä sen hiuksia vahvistavista vaikutuksistaan.

Ainutlaatuinen kationinen polymeeri toimii hiuksen pinnalla suojakilpenä muodostaen siihen suojaavan kalvon antaen hiukseen pehmeän silkkimäisen tunteen.Positiivisesti varautunut polymeeri korjaa tehokkaasti vaurioituneita kohtia hiuksen pinnalta.

L’OréalProfessionnel on kehittänyt Pro Fiber -tuotesarjaan kaksi tehokasta Aptyl 100 -koostumusta. Toinen koostumus, REGENERATE Long-lasting Care Activator on kehitetty käytettäväksi kampaamossa ja toinen, RE-CHARGE ampulli, on kehitetty kotona käytettäväksi joka neljännen shampoopesun jälkeen. Tehokas yhdiste lukkiutuu syvälle hiukseen ja vaikuttaa pitkäkestoisesti.

KAIKKI ALKAA KAMPAAMOSSA

Kampaaja on ainoa, joka voi määrittää hiusten vaurioitumisen asteen. Kampaaja määrittää hiusten vaurioitumisen asteen Pro Fiber –diagnosointimenetelmälläja tekee tämän jälkeen asiakkaalleen räätälöidyn hiustenhoidon sekä suosittelee oikeat tuotteen kotona käytettäviksi.

Pro Fiber - hiusasiantuntijat, kampaajat voivat tarjota naisille pitkäkestoista hiustenhoitoa, jonka lopputulos kestää – ratkaisu löytyy kaikenlaisille vaurioituneille hiuksille.

Hoidon jälkeen välitön tulos on havaittavissa hiuksissa: pituudet näyttävät siltä kuin niitä olisi saksin siistitty. Hius näyttää uudenlaiselta tyvestä latvaan, aivan kuin niissä ei olisi ollut vaurioita lainkaan.

Diagnoosin jälkeen kampaaja valitsee Pro Fiber -tuotesarjasta sopivat tuotteet. Hiukset puhdistetaan shampoolla, jonka jälkeen kampaaja levittääensin hiuksia kaunistavan tehohoidon hiusten pituuksiin ja sen päälle suoraan jälleenrakentavan Aptyl 100
-hoitonaamion.Tehohoitoa annostellaan tarkka määrä riippuen hiusten kunnosta. Noin 5 minuutin vaikutusajan jälkeen kampaaja huuhtelee ja viimeistelee hoidon jätettävällä hoitotuotteella ennen hiusten muotoilua

Hoidon tekeminen vie n. 5 minuuttia muun käsittelyn yhteydessä, yksinään hoito on n. 30 minuutin mittainen pesuinneen ja kuivauksineen.

YLLÄPIDÄ HOITOA KOTONA

6 viikon jatkuva hiustenhoito

3 eri hiusten vaurioituneisuuden astetta –
3 täydellistä hoito-ohjelmaa

RECTIFY, RESTORE, RECONSTRUCT

Pro Fiber kotihoito-ohjelma pidentää APTYL 100 -molekyyliyhdisteen vaikutusta hiuksissa. Jokaisen shampoopesun aikana, hiustenhoito uudelleen aktivoituu antaen ainutlaatuisia kosmeettisia tuloksia.

Jokainen kolmesta Pro Fiber -hoitolinjasta on räätälöity hoitamaan tietyn asteen vaurioituneita hiuksia. Täydelliseen hoito-ohjelmaan kuuluu shampoo, hoitoaine tai naamio ja jätettävä hoito.

Keskeisenä osana Pro Fiber -kotihoito-ohjelmaa on uusi hoitovaihe, jota tehdään RE-CHARGE
-tehohoitoampulleilla.

Arvioidut kuluttajasuositushinnat:

Rectify Shampoo 250ml 22,00

Rectify Hoitoaine 200ml 24,00

Rectify Naamio 200ml 26,00

Rectify Jätettävä hoito 150ml 24,00

RestoreShampoo 250ml 22,00

Restore Hoitoaine 200ml 24,00

Restore Naamio 200ml 26,00

Restore Jätettävä hoito 75ml 24,00

Reconstruct Shampoo 250ml 22,00

Reconstruct Hoitoaine 200ml 24,00

Reconstruct Naamio 200ml 26,00

Reconstruct Jätettävä hoito 75ml 24,00

Re-Charge Aptyl100 tehohoito 6x20ml 26,00

Kampaamohinta n. 15-35€, riippuen siitä tehdäänkö hoito yksinään vai esim. värin yhteydessä.

Lue lisää yksittäisitä tuotteista oheisesta tiedotteesta.

• hiukset
  • hiustenmuotoilu