REDKEN DIAMOND OIL GLOWDRY 2017 - Föönauksen uusi ulottuvuus.

REDKEN DIAMOND OIL GLOWDRY 2017

Säihkyvää kiiltoa, helppo ja nopea kampaus.

Kiiltoa antavat hiustehoitotuotteet kaikille hiustyypeille. Lopputuloksena kirkkaasti kiiltävät hiukset ja kevyt tunne hiuksissa.

Arvioidut suositushinnat. Lopullisen hinnan päättää jälleenmyyjä.

Diamond Oil Glow Dry Shampoo 300 ml 24,00
Diamond Oil Glow Dry Hoitoaine 250 ml 25,50
Diamond Oil Glow Dry Scrub 150 ml 28,00
Diamond Oil GLOWDRY 100 ml 36,00

KOHDERYHMÄ

• KAIKILLE HIUSTYYPEILLE, JOTKA KAIPAAVAT LISÄÄ KIILTOA
  • ”MILLENIAALEILLE” – PINKIT, IHANAT JA HOUKUTTELEVAT PAKKAUKSET
  • OPTIMAALISIA POHJOISMAALAISILLE HIUKSILLE; KIILTOA JA KEVEYTTÄ
  • FÖÖNAUSFANAATIKOILLE, JOTKA HALUAVAT KIILTOA
  • HELPPO, KIILTÄVÄ JA NOPEAMPI FÖÖNAUS – ASIAKKAAT HALUAVAT KAMPAAJIEN TUOMAN TUNNUN HIUKSIINSA MYÖS KOTONA

Uusi Diamond Oil Glow Dry on ensimmäinen föönausta rakastava, öljyjen hoitavuutta hyödyntävä hiustenhoitosarja, jonka tavoitteena on antaa loistavaa kiiltoa ja helpottaa föönausta kotihoidossa. Vaikka kyseessä ovat kiiltoa antavat ja silottavat tuotteet, tekevät ne hiuksista ilmavat ja kevyen tuntuiset. Kevyet öljyt tuotteissa kiillottavat ja selvittävät hiukset vaivatta. Yksi myydyimmistä tuotteistamme Glowdry, taas kuivattaa hiukset nopeammin, lisää kiiltoa ja helpottaa harjan ja hiuksen välistä kitkaa föönatessa.

“Catwalkien suosikiksi muodostunut föönausöljymme Glowdry toimi inspiraationa kokonaiselle tuoteperheelle, joiden pääasiallinen tarkoitus on antaa hohtavan kiiltävät hiukset”, kertoo Shane Wolf , Redkenin Global General Manager. Valmistele hiukset neljällä helpolla vaiheella täydellisen föönauslopputuloksen saavuttamiseksi.

PUHDISTAVA ESIHOITO

• KOSTEUTTAVA, ARGANPÄHKINÄN KUORIA SISÄLTÄVÄ TUOTEKOOSTUMUS PUHDISTAA HELLÄVARAISESTI SEKÄ LISÄÄ USKOMATONTA KIILTOA. HIEROTAAN KOSTEISIIN LATVOIHIN ENNEN SHAMPOOPESUA – loistava silloin kun käyttää paljon muotoilutuotteita hiuksissa. Hyvä puhdistus tekee hiuksista usein kiiltävät ja ilmavat.

SHAMPOO

• HELLÄVARAISTA PUHDISTUSTA, UPEAA KIILTOA JA KEVEYDEN TUNTUA
  • TUOTEKOOSTUMUS SISÄLTÄÄ AMLA-UUTETTA & KORIANTERINSIEMENÖLJYÄ
  • HOITOAINE